Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #223061 Del Skrevet 19. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. oktober #223062 Del Skrevet 19. oktober Når jeg er ferdig med å strikke votten jeg holder på med, skal jeg bygge litt Lego 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19. oktober #223063 Del Skrevet 19. oktober Da er det ryddet, vasket og pynt satt opp, alt klart til bursdagsfeiring. (Skal innrømme at jeg kjenner på at jeg heller ville hatt en dag med avslapping). Men det blir sikkert gøy 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. oktober #223064 Del Skrevet 19. oktober Jeg har musikkvideoer på i bakgrunnen og lærer ting om diverse kriger samtidig som jeg strikker Produktivt 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober #223065 Del Skrevet 19. oktober Nettopp pakket inn bursdagsgave og julegave til onkelbarnet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. oktober #223066 Del Skrevet 19. oktober Cid skrev (1 time siden): Nettopp pakket inn bursdagsgave og julegave til onkelbarnet mitt. Gratulerer som onkel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober #223067 Del Skrevet 19. oktober Sola de skrev (5 minutter siden): Gratulerer som onkel! Ikke offisiell onkel men er som en onkel, søskenbarnet mitt sitt barn og hun referer til meg som onkel 😄(til ungen hennes altså lol) Hun fyller 1 år i november, går fort året gitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. oktober #223068 Del Skrevet 19. oktober Katta mi måtte trekke en løs tann tidligere denne uka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #223069 Del Skrevet 19. oktober Millimani skrev (7 minutter siden): Katta mi måtte trekke en løs tann tidligere denne uka 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #223070 Del Skrevet 20. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. oktober #223071 Del Skrevet 20. oktober En av mine masete naboer har flytta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. oktober #223072 Del Skrevet 20. oktober Jeg har 14700 likes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 20. oktober #223073 Del Skrevet 20. oktober Jeg er sulten. Jeg kan ikke se innleggsteller eller antall likes på verken meg selv eller andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober #223074 Del Skrevet 20. oktober Det høljer ned. Igjen. Grrrr. Er så lei regn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. oktober #223075 Del Skrevet 20. oktober Dr. Ops skrev (12 minutter siden): Jeg er sulten. Jeg kan ikke se innleggsteller eller antall likes på verken meg selv eller andre. Må gå inn på profil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 20. oktober #223076 Del Skrevet 20. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Må gå inn på profil. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #223077 Del Skrevet 20. oktober jukkapalme skrev (17 minutter siden): Det høljer ned. Igjen. Grrrr. Er så lei regn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. oktober #223078 Del Skrevet 20. oktober Norvegia produsert i Sverige smaker ikke helt likt som den norske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. oktober #223079 Del Skrevet 20. oktober Jeg hadde tenkt til å ha soveromsvinduet åpent i natt, siden jeg slipper å våkne av røyklukt i morgen. Men med den vinden som er ute er jo det bare å drite i 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. oktober #223080 Del Skrevet 20. oktober Titania skrev (11 minutter siden): Jeg hadde tenkt til å ha soveromsvinduet åpent i natt, siden jeg slipper å våkne av røyklukt i morgen. Men med den vinden som er ute er jo det bare å drite i 🤪 Er jo bare deilig å kjenne vinden mens man sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå