CAPS LOCK Skrevet 18. oktober #223041 Del Skrevet 18. oktober Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): jeg har vasket badet og kjøkkenet, har bare igjen å støvsuge. Du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. oktober #223042 Del Skrevet 18. oktober Jeg hører på barnesanger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 18. oktober #223043 Del Skrevet 18. oktober Millimani skrev (Akkurat nå): Jeg hører på barnesanger Da har du hørt den her óg, Morrapuler ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #223044 Del Skrevet 18. oktober KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Da har du hørt den her óg, Morrapuler ❤️ 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. oktober #223045 Del Skrevet 18. oktober Jobbet 11 timer i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. oktober #223046 Del Skrevet 18. oktober KnekkeBørre skrev (41 minutter siden): Da har du hørt den her óg, Morrapuler ❤️ Den var herlig! 😄 Har ikke hørt den før nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 18. oktober #223047 Del Skrevet 18. oktober Millimani skrev (1 minutt siden): Den var herlig! 😄 Har ikke hørt den før nå Om du er så skjødesløs at du hører på den, så vil den svi seg inn i hjernebarken din for evig tid........................Sorry. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 18. oktober #223048 Del Skrevet 18. oktober Jeg spiser julechips: Sørlandschips rifla potetchips havsalt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. oktober #223049 Del Skrevet 18. oktober Caps er blitt kursiv. Da erre fredag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #223050 Del Skrevet 18. oktober Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Caps er blitt kursiv. Da erre fredag! Har du drukket i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #223051 Del Skrevet 18. oktober CAPS LOCK skrev (8 minutter siden): Jeg spiser julechips: Sørlandschips rifla potetchips havsalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. oktober #223052 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Har du drukket i kveld? Nei. Jeg er bare gøyal☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #223053 Del Skrevet 18. oktober Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg er bare gøyal☺️ Vi er edruelige venner 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. oktober #223054 Del Skrevet 18. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Vi er edruelige venner 😄 Hehe🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. oktober #223055 Del Skrevet 18. oktober CAPS LOCK skrev (38 minutter siden): Jeg spiser julechips: Sørlandschips rifla potetchips havsalt Skulle heller vært Olaf Sands rifla potetflak 😄 Syns den bør komme tilbake i år nå som The Julekalender har 30-års-jubileum og alt. Tenk at det er TREDVE år siden den gikk på tv for første gang! Helt sykt å tenke på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 18. oktober #223056 Del Skrevet 18. oktober jukkapalme skrev (57 minutter siden): Skulle heller vært Olaf Sands rifla potetflak 😄 Syns den bør komme tilbake i år nå som The Julekalender har 30-års-jubileum og alt. Tenk at det er TREDVE år siden den gikk på tv for første gang! Helt sykt å tenke på. Den ligner veldig på Olaf Sands rifla potetflak selv om det var KIMS som produserte den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 18. oktober #223057 Del Skrevet 18. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #223058 Del Skrevet 18. oktober CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober #223059 Del Skrevet 18. oktober CAPS LOCK skrev (10 minutter siden): @Frøkenfryden og @Lur Venn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. oktober #223060 Del Skrevet 18. oktober Morsom improvisasjon fra Chris Martin 😁 https://www.instagram.com/reel/DA6oFRqpJ-_/?igsh=MW9hamU0ZTY1MXRi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå