tånegla Skrevet 30. september #222541 Del Skrevet 30. september Nå går jeg ut i skogen og samler noe sopp til middag, antakelig får jeg med meg noen🕷️ også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #222542 Del Skrevet 30. september tånegla skrev (Akkurat nå): Nå går jeg ut i skogen og samler noe sopp til middag, antakelig får jeg med meg noen🕷️ også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 30. september #222543 Del Skrevet 30. september tånegla skrev (2 timer siden): Nå går jeg ut i skogen og samler noe sopp til middag, antakelig får jeg med meg noen🕷️ også. Ikke spis de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #222544 Del Skrevet 30. september Lur Venn skrev (1 time siden): Ikke spis de Insekt er fremtidens næring da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #222545 Del Skrevet 30. september Jeg synes at Norges Dummeste er super kleint 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. september #222546 Del Skrevet 30. september 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #222547 Del Skrevet 30. september Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 30. september #222548 Del Skrevet 30. september October er den eneste U2 albumet jeg har hørt på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. september #222549 Del Skrevet 30. september Denne er så fin ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #222550 Del Skrevet 30. september Titania skrev (4 minutter siden): Denne er så fin ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. september #222551 Del Skrevet 30. september Nå er det på tide å vekke Billie Joe Armstrong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #222552 Del Skrevet 30. september Titania skrev (6 minutter siden): Nå er det på tide å vekke Billie Joe Armstrong Hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. september #222553 Del Skrevet 30. september Cid skrev (13 minutter siden): Hos deg? Nope. Halvdårlig humor på sangen «wake me up when September ends» 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #222554 Del Skrevet 1. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. oktober #222555 Del Skrevet 1. oktober Noen steder er det høstferie i uke 40, og vinterferie i uke 9. Andre steder er det høstferie i uke 41, og vinterferie i uke 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. oktober #222556 Del Skrevet 1. oktober Millimani skrev (29 minutter siden): Noen steder er det høstferie i uke 40, og vinterferie i uke 9. Andre steder er det høstferie i uke 41, og vinterferie i uke 8. Her er det alltid høstferie uke 40 og vinterferie uke 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. oktober #222557 Del Skrevet 1. oktober Idag er en møkkadag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. oktober #222558 Del Skrevet 1. oktober Titania skrev (21 minutter siden): Her er det alltid høstferie uke 40 og vinterferie uke 8 Ja, det er forskjell fra sted til sted. Vårt område har høstferie uke 41, altså neste uke da, og vinterferie i uke 8. Kjenner noen som bor i nabofylket en times tid unna, og de koser seg med høstferie nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1. oktober #222559 Del Skrevet 1. oktober nei får gå å skaffe meg noe varmt under jakken, som holder på å falle ifra hverandre ser jævlig ut... skoa må vel også i peisen...det er nå slik det er...p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #222560 Del Skrevet 1. oktober Titania skrev (3 timer siden): Idag er en møkkadag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå