Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

I dag er det skikkelig høstvær. Regn, lyn og torden, sterk vind. Så nå sitter jeg under et teppe, med stearinlys tent, hund i fanget og drikker te.     :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene har sludd og 1 varmegrad her i Bergen nå.🌧️🌧️🌨️🌨️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, sludd i september er noe ukult æææh sludder. Her er det skyfritt og stjerneklart, så egentlig veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Huffda, sludd i september er noe ukult æææh sludder. Her er det skyfritt og stjerneklart, så egentlig veldig fint. 

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke: vi vil ikke ha sludd i september.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke: vi vil ikke ha sludd i september.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Nei, fysj, det er tidlig ass. Ingen snø eller sludd før i slutten av november, takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Nei, fysj, det er tidlig ass. Ingen snø eller sludd før i slutten av november, takk. 

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke: vi vil ikke ha glatte veier nå i september.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt i huset, men på onsdag så skal ny varmepumpe installeres i stue oppe der jeg vanligvis sitter så da blir det varmere 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tidlig kveld igår..litt for lite søvn , litt for mye innabords...så like greit.. ellers stigende form.p

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Kaldt i huset, men på onsdag så skal ny varmepumpe installeres i stue oppe der jeg vanligvis sitter så da blir det varmere 😃

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (54 minutter siden):

Ble tidlig kveld igår..litt for lite søvn , litt for mye innabords...så like greit.. ellers stigende form.p

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden):

:klem3::klem3:

:badekar:Nei...jeg gidder ikke rave rundt , når det egentlig er kveld ....ønsker Dere en fin søndag  :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Baktus2024 skrev (4 timer siden):

:badekar:Nei...jeg gidder ikke rave rundt , når det egentlig er kveld ....ønsker Dere en fin søndag  :) 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fin søndag.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

Hvorfor?

Vil ikke fordi jeg egentlig syns det er tidlig - må fordi 16 grader i stua er for kaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Vil ikke fordi jeg egentlig syns det er tidlig - må fordi 16 grader i stua er for kaldt

16 varmegrader kaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...