Disney Adult Skrevet 28. september #222501 Del Skrevet 28. september I dag er det skikkelig høstvær. Regn, lyn og torden, sterk vind. Så nå sitter jeg under et teppe, med stearinlys tent, hund i fanget og drikker te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #222502 Del Skrevet 28. september Jeg spiller på Playstation 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. september #222503 Del Skrevet 28. september Måtte begynne på nytt på strikketøyet pga for mange feil Og ser litt på mtv 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. september #222504 Del Skrevet 28. september Det er -0,4 grader ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #222505 Del Skrevet 28. september Cassidy Tvillingene har sludd og 1 varmegrad her i Bergen nå.🌧️🌧️🌨️🌨️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. september #222506 Del Skrevet 28. september Huffda, sludd i september er noe ukult æææh sludder. Her er det skyfritt og stjerneklart, så egentlig veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #222507 Del Skrevet 28. september jukkapalme skrev (1 minutt siden): Huffda, sludd i september er noe ukult æææh sludder. Her er det skyfritt og stjerneklart, så egentlig veldig fint. Cassidy Tvillingene er helt enige. vi vil ikke ha sludd i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. september #222508 Del Skrevet 28. september Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige. vi vil ikke ha sludd i september. Nei, fysj, det er tidlig ass. Ingen snø eller sludd før i slutten av november, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #222509 Del Skrevet 28. september jukkapalme skrev (2 minutter siden): Nei, fysj, det er tidlig ass. Ingen snø eller sludd før i slutten av november, takk. Cassidy Tvillingene er helt enige. vi vil ikke ha glatte veier nå i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #222510 Del Skrevet 29. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. september #222511 Del Skrevet 29. september Kaldt i huset, men på onsdag så skal ny varmepumpe installeres i stue oppe der jeg vanligvis sitter så da blir det varmere 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. september #222512 Del Skrevet 29. september Ble tidlig kveld igår..litt for lite søvn , litt for mye innabords...så like greit.. ellers stigende form.p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #222513 Del Skrevet 29. september Peanut skrev (2 timer siden): Kaldt i huset, men på onsdag så skal ny varmepumpe installeres i stue oppe der jeg vanligvis sitter så da blir det varmere 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #222514 Del Skrevet 29. september Baktus2024 skrev (54 minutter siden): Ble tidlig kveld igår..litt for lite søvn , litt for mye innabords...så like greit.. ellers stigende form.p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. september #222515 Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Nei...jeg gidder ikke rave rundt , når det egentlig er kveld ....ønsker Dere en fin søndag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. september #222516 Del Skrevet 29. september Vil ikke, men måtte sette på vifteovnen 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #222517 Del Skrevet 29. september Baktus2024 skrev (4 timer siden): Nei...jeg gidder ikke rave rundt , når det egentlig er kveld ....ønsker Dere en fin søndag Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fin søndag.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september #222518 Del Skrevet 29. september Titania skrev (2 timer siden): Vil ikke, men måtte sette på vifteovnen 😶 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. september #222519 Del Skrevet 29. september Cid skrev (17 minutter siden): Hvorfor? Vil ikke fordi jeg egentlig syns det er tidlig - må fordi 16 grader i stua er for kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september #222520 Del Skrevet 29. september Titania skrev (4 minutter siden): Vil ikke fordi jeg egentlig syns det er tidlig - må fordi 16 grader i stua er for kaldt 16 varmegrader kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå