Cid Skrevet 25. september #222441 Del Skrevet 25. september Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): 😢💙 Er du innom kiropraktor av og til? Synes å huske du har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september #222442 Del Skrevet 25. september Cid skrev (3 minutter siden): Er du innom kiropraktor av og til? Synes å huske du har nevnt. Nei. Det ville vært farlig og er frarådet ved min sykdom. Håper du får bra hjelp🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #222443 Del Skrevet 25. september Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei. Det ville vært farlig og er frarådet ved min sykdom. Håper du får bra hjelp🙂 Takk Massasje også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september #222444 Del Skrevet 25. september Cid skrev (Akkurat nå): Takk Massasje også? Det tåler jeg😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #222445 Del Skrevet 26. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. september #222446 Del Skrevet 26. september Det var 5 grader ute når jeg spaserte til jobb for en time siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september #222447 Del Skrevet 26. september Siste dagen på dette stedet før senvåren 2025...såfremt jeg er i livet, livet er ingen selvfølge.. Det begynner å surnes i vær , småkaldt om nettene og , tidsspørsmål før snøen kommer..og da er jeg out , uansett...sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september #222448 Del Skrevet 26. september Var stjerneklar natt , natt til idag, og rim på bakken kl 0730....så det er ikke lenge før det blir snø, så trekker meg ned i lavlandet , enn så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 26. september #222449 Del Skrevet 26. september Jeg måtte sitte på vaskemaskinen for å få sentrifugen i gang. For å få tiden til å gå sang jeg med kunstig vibrato Så går vi rundt om en enebærbusk i 8 minutter før jeg avsluttet med et høytidelig O helga natt . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #222450 Del Skrevet 26. september Ser det for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. september #222451 Del Skrevet 26. september Hjernen har inntatt en sånn status at ca alt er umulig å gjennomføre igjen. Møkk lei av å være handlingslammet store deler av tiden 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 26. september #222452 Del Skrevet 26. september (endret) . Endret 26. september av Yellow Eye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. september #222453 Del Skrevet 26. september Endelig ferdig med å tørke støv, vaske, rydde, ta oppvask, støvsuge, brette klær og sette på ny klesvask. Så var det bare å drikke litt kaffe før jeg må handle og lage mat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september #222454 Del Skrevet 26. september Savnet hansker på vei til jobb i dag😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #222455 Del Skrevet 26. september Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Savnet hansker på vei til jobb i dag😔 Sånne engangs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. september #222456 Del Skrevet 26. september Litt vel mange mennesker på Gigaboks i Skien i dag O_o Den åpnet i går så kanskje ikke rart. Ikke veldig billig, men har en del varer som ikke finnes andre steder. For min del- LYKKE! De har Mogu Mogu! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. september #222457 Del Skrevet 26. september Peanut skrev (1 minutt siden): Litt vel mange mennesker på Gigaboks i Skien i dag O_o Den åpnet i går så kanskje ikke rart. Ikke veldig billig, men har en del varer som ikke finnes andre steder. For min del- LYKKE! De har Mogu Mogu! Er det der man må kjøpe stor kvantum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #222458 Del Skrevet 26. september Peanut skrev (3 minutter siden): Litt vel mange mennesker på Gigaboks i Skien i dag O_o Den åpnet i går så kanskje ikke rart. Ikke veldig billig, men har en del varer som ikke finnes andre steder. For min del- LYKKE! De har Mogu Mogu! Hadde ikke vært giga ellers da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. september #222459 Del Skrevet 26. september Sola de skrev (15 minutter siden): Er det der man må kjøpe stor kvantum? Japp ^^, Generelt MYE man ikke finner andre steder 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #222460 Del Skrevet 26. september Sola de skrev (19 minutter siden): Er det der man må kjøpe stor kvantum? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå