Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Disney Adult skrev (6 minutter siden):

Jeg tok en dusj med denne... Og lukta traff meg som et slag i trynet, bare brakk meg om og om igjen. Måtte ta ny dusj å skrubbe bort lukta, men kan fortsatt lukte den. Så nå sitter jeg her med hodeverk og brekker meg 🤢rituals-try-me-set-hammam-1808-561-0000_2.thumb.jpg.56fafe34a1e17b1421e207fd3358b786.jpg

Den inneholder så mange ingredienser som fungerer som parfyme eller duft at det forstår jeg godt!

Skjønner ikke hvorfor "alle" elsker Rituals.:hæ:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kassettspiller skrev (3 timer siden):

Den inneholder så mange ingredienser som fungerer som parfyme eller duft at det forstår jeg godt!

Vel, jeg ble anbefalt den røde håndbalmen og nå kan jeg ikke leve uten! ^^, Som ikke det er nok så kjøpte jeg en av adventskalenderne. For meg er dette et hakk opp fra Lush. Jeg er ekstremt glad i den typen lukter.

Stakkars Butter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Vel, jeg ble anbefalt den røde håndbalmen og nå kan jeg ikke leve uten! ^^, Som ikke det er nok så kjøpte jeg en av adventskalenderne. For meg er dette et hakk opp fra Lush. Jeg er ekstremt glad i den typen lukter.

Stakkars Butter. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd før, jeg opplevde at man i en bruktbutikk bare tok betalt med kontakt og vipps, jeg kunne ikke betale med kort, så jeg måtte gå og ta ut kontanter for å betale, siden jeg har ikke vipps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (4 minutter siden):

i dag opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd før, jeg opplevde at man i en bruktbutikk bare tok betalt med kontakt og vipps, jeg kunne ikke betale med kort, så jeg måtte gå og ta ut kontanter for å betale, siden jeg har ikke vipps.

Merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (31 minutter siden):

Bedre enn kvartveis da hehe. 

Kvartveis til 90 er myyye bedre enn halvveis, spør du meg 😂 22,5 år var en bra alder. 45, derimot, huff…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (2 minutter siden):

Svart arbeid?

Nei det tror jeg ikke, er bare en mann som jobber der så vit jeg vet, og han har hat den butikken i godt over 20 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Kvartveis til 90 er myyye bedre enn halvveis, spør du meg 😂 22,5 år var en bra alder. 45, derimot, huff…

Jeg tenkte motsatt, 22,5 år unna 90. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte motsatt, 22,5 år unna 90. 

Å, sånn ja. Da er jeg veldig enig, hehe. Litt treig jeg, skjønner jeg 😂 ikke rart når man nærmer seg halvveis til 90 :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Yellow Eye skrev (4 minutter siden):

Nei det tror jeg ikke, er bare en mann som jobber der så vit jeg vet, og han har hat den butikken i godt over 20 år. 

Å ja, ok ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (4 timer siden):

Jeg pleier å like rituals produkter altså, men akkurat den likte jeg ikke. Det er den første jeg ikke har likt 😅 Skjønner ikke helt hva som ga meg en så sterk reaksjon, muligens rosmarin jeg ikke tåler lukta til.

Peanut skrev (32 minutter siden):

Stakkars Butter. 

Ja, den røde er en favoritt, lukter helt nydelig. Jeg holder på med de siste mini produktene fra fjorårets kalender nå, så vurderer en ny kalender i år 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (4 timer siden):

Jeg tok en dusj med denne... Og lukta traff meg som et slag i trynet, bare brakk meg om og om igjen. Måtte ta ny dusj å skrubbe bort lukta, men kan fortsatt lukte den. Så nå sitter jeg her med hodeverk og brekker meg 🤢rituals-try-me-set-hammam-1808-561-0000_2.thumb.jpg.56fafe34a1e17b1421e207fd3358b786.jpg

Jeg likte heller ikke den lukten der. Fikk den i fjorårets kalender og ga den til samboeren. Den røde, den orange og den grønne er mine favoritter. Den hvite som «alle» elsker får jeg vondt i hodet av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (53 minutter siden):

Stakkars Butter. 

Jeg har aldri helt klart å like produktene deres, bortsett fra duftpinnene. Rituals har mange fine ingredienser, men jeg skulle gjerne unngått noen av dem. Føler at man får bedre såper andre steder. 🥰

Disney Adult skrev (13 minutter siden):

Jeg pleier å like rituals produkter altså, men akkurat den likte jeg ikke. Det er den første jeg ikke har likt 😅 Skjønner ikke helt hva som ga meg en så sterk reaksjon, muligens rosmarin jeg ikke tåler lukta til.

Ja, den røde er en favoritt, lukter helt nydelig. Jeg holder på med de siste mini produktene fra fjorårets kalender nå, så vurderer en ny kalender i år 🙂

Vet at eukalyptus har en skarp duft, minner litt om mint synes jeg. :P

Endret av Kassettspiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...