Cid Skrevet 22. september #222341 Del Skrevet 22. september Titania skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt påvirket av TikTok og Instagram, så jeg har fått lyst på motorsykkel (og A førerkort 😅) 🙈🙈 En Harley Davidson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september #222342 Del Skrevet 22. september Cid skrev (9 minutter siden): En Harley Davidson? Neinei, de syns jeg ikke er noe kule. Sportssykler derimot 😁 Yamaha R1 eller Triumph Daytona eller noe sånt 😬 Eller Aprilia RS660 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222343 Del Skrevet 22. september Titania skrev (2 minutter siden): Neinei, de syns jeg ikke er noe kule. Sportssykler derimot 😁 Yamaha R1 eller Triumph Daytona eller noe sånt 😬 Eller Aprilia RS660 😅 Trodde du mente motorsykler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september #222344 Del Skrevet 22. september Cid skrev (6 minutter siden): Trodde du mente motorsykler. Absolutt det jeg mente 😊 Bare ikke HD - for de syns jeg ikke er kule 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222345 Del Skrevet 22. september Titania skrev (6 minutter siden): Absolutt det jeg mente 😊 Bare ikke HD - for de syns jeg ikke er kule 😝 Foretrekker du 4K? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september #222346 Del Skrevet 22. september Cid skrev (Akkurat nå): Foretrekker du 4K? Ser ikke helt hvilken sammenheng 4K har med motorsykler. Mens spøken HD/4K er meget tørr, 4K er absolutt å foretrekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222347 Del Skrevet 22. september Titania skrev (2 minutter siden): Ser ikke helt hvilken sammenheng 4K har med motorsykler. Mens spøken HD/4K er meget tørr, 4K er absolutt å foretrekke Var bare en spøk, sammenhengen er at 4K er bedre kvalitet enn HD og det er det du vil ha, bedre kvalitet enn en harley? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september #222348 Del Skrevet 22. september Cid skrev (4 timer siden): Hvordan har dere råda og tid til alle disse reisene? Må være veldig dyrt o: Prioriteringer. Vi velger ikke dyre hoteller og prøver å holde prisene nede. Opplevelser er tingen ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222349 Del Skrevet 22. september Peanut skrev (1 minutt siden): Prioriteringer. Vi velger ikke dyre hoteller og prøver å holde prisene nede. Opplevelser er tingen ^^, Opplevelser for livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september #222350 Del Skrevet 22. september Cid skrev (4 minutter siden): Var bare en spøk, sammenhengen er at 4K er bedre kvalitet enn HD og det er det du vil ha, bedre kvalitet enn en harley? Skjønte sammenhengen, spøken var bare så tør for min humor at jeg egentlig burde oversett den 🙈😶 Kvaliteten vet jeg ikke noe om på motorsyklene. Utseendet derimot. Heller denne Enn denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222351 Del Skrevet 22. september Titania skrev (Akkurat nå): Skjønte sammenhengen, spøken var bare så tør for min humor at jeg egentlig burde oversett den 🙈😶 Kvaliteten vet jeg ikke noe om på motorsyklene. Utseendet derimot. Heller denne Enn denne Hva er det støtte greiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september #222352 Del Skrevet 22. september Cid skrev (23 minutter siden): Hva er det støtte greiene? Kan ikke nok om det, men vil tro det enten er for å holde bakhjulet oppe, eller en mer stabil støtte enn en vanlig støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september #222353 Del Skrevet 22. september Cid skrev (1 time siden): Opplevelser for livet? Ja seff ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #222354 Del Skrevet 22. september Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Kake til alle de fine folka her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 22. september #222355 Del Skrevet 22. september Forstår ikke helt hvordan man kan fjerne en tråd som ikke bryter noen av KG sine regler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september #222356 Del Skrevet 22. september Skal se en disney (eller pixar)film, men vet ikke helt hvilken enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. september #222357 Del Skrevet 22. september Jeg har spist pizza fra Peppes til middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #222358 Del Skrevet 22. september Millimani skrev (1 minutt siden): Jeg har spist pizza fra Peppes til middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222359 Del Skrevet 22. september Titania skrev (1 time siden): Skal se en disney (eller pixar)film, men vet ikke helt hvilken enda Monsterbedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. september #222360 Del Skrevet 22. september CAPS LOCK skrev (10 timer siden): Solsikker spør ikke om lov. De sier: "Vi solsikker har vært her på denne planeten mye lenger enn dere mennesker." Dagens solsikker er blitt dyrket frem av mennesker, originalen så ganske annerledes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå