Sola de Skrevet 21. september #222321 Del Skrevet 21. september Yellow Eye skrev (1 time siden): Jeg har bare truffet en person som ble født før 1900 i mitt liv. Da jeg var barn pleide jeg å lese dødsannonsene i avisene. Var så mange som var født på slutten av 1800- tallet som var døde. De var jo hauggamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #222322 Del Skrevet 21. september Yellow Eye skrev (1 time siden): Jeg har bare truffet en person som ble født før 1900 i mitt liv. Samme, tippoldemoren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. september #222323 Del Skrevet 21. september Peanut skrev (På 20.9.2024 den 15.56): Naboen til foreldrene mine har solsikker- og nå har det kommet opp to stykker hos foreldrene mine og ^^, Har de spurt om lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. september #222324 Del Skrevet 21. september Lur Venn skrev (2 minutter siden): Har de spurt om lov? Lov om hva? <_< Det fløy kanskje noen frø fra naboen over til foreldres eiendom og så vokste det opp et par der. Naboen har ikke sagt noen ting, og foreldrene mine synes det er koselig ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. september #222325 Del Skrevet 21. september Peanut skrev (1 minutt siden): Lov om hva? <_< Det fløy kanskje noen frø fra naboen over til foreldres eiendom og så vokste det opp et par der. Naboen har ikke sagt noen ting, og foreldrene mine synes det er koselig ^^, Jada, jeg bare kødda😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #222326 Del Skrevet 22. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september #222327 Del Skrevet 22. september Våknet i delvis sittende stilling i sengen og med mobilen sklidd ned under dynen 😵 Har sovet sånn i 8 t 😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. september #222328 Del Skrevet 22. september Peanut skrev (5 minutter siden): Våknet i delvis sittende stilling i sengen og med mobilen sklidd ned under dynen 😵 Har sovet sånn i 8 t 😵💫 Kroppen din må være mørbanket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september #222329 Del Skrevet 22. september Sola de skrev (21 minutter siden): Kroppen din må være mørbanket? Nei, den er helt fin den og jeg sov i 8 t uten problemer <_< Har «skremt» Butter i dag siden jeg tok på ansiktsmaske og sitter i sengen med den på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 22. september #222330 Del Skrevet 22. september Mennesker er rare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222331 Del Skrevet 22. september Yellow Eye skrev (40 minutter siden): Mennesker er rare Rart er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september #222332 Del Skrevet 22. september Blir én tur til i år. Der har jeg ikke vært, men har ønsket å besøke ^^, Har arkeologi i fagkretsen og liker historien og arkitekturen fra den tiden: (men ikke før i oktober en gang ^^, ) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222333 Del Skrevet 22. september Peanut skrev (3 minutter siden): Blir én tur til i år. Der har jeg ikke vært, men har ønsket å besøke ^^, Har arkeologi i fagkretsen og liker historien og arkitekturen fra den tiden: (men ikke før i oktober en gang ^^, ) Hvordan har dere råda og tid til alle disse reisene? Må være veldig dyrt o: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 22. september #222334 Del Skrevet 22. september Lur Venn skrev (12 timer siden): Har de spurt om lov? Solsikker spør ikke om lov. De sier: "Vi solsikker har vært her på denne planeten mye lenger enn dere mennesker." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #222335 Del Skrevet 22. september Peanut skrev (1 time siden): Blir én tur til i år. Der har jeg ikke vært, men har ønsket å besøke ^^, Har arkeologi i fagkretsen og liker historien og arkitekturen fra den tiden: (men ikke før i oktober en gang ^^, ) Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #222336 Del Skrevet 22. september Peanut skrev (4 timer siden): Våknet i delvis sittende stilling i sengen og med mobilen sklidd ned under dynen 😵 Har sovet sånn i 8 t 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. september #222337 Del Skrevet 22. september Kake til alle de fine folka her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #222338 Del Skrevet 22. september CAPS LOCK skrev (1 time siden): Solsikker spør ikke om lov. De sier: "Vi solsikker har vært her på denne planeten mye lenger enn dere mennesker." Er du solsikker på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 22. september #222339 Del Skrevet 22. september Venus og hvordan Venus ville ha sett ut med vann 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september #222340 Del Skrevet 22. september Jeg har blitt påvirket av TikTok og Instagram, så jeg har fått lyst på motorsykkel (og A førerkort 😅) 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå