Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #222261 Del Skrevet 17. september Sola de skrev (5 minutter siden): Usj liker ikke muggoster. Veldig. Trodde det var kun på nærbutikken de var tomme blitt, men fant den ikke på andre butikker heller. Jeg liker kun denne, så blir nok ikke mer slikt på meg. Cassidy Tvillingene er veldig glade i mange forskjellige kremoster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september #222262 Del Skrevet 17. september Har oppdatert til iOS18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #222263 Del Skrevet 17. september Titania skrev (4 minutter siden): Har oppdatert til iOS18 Hvor? Ikke på min iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september #222264 Del Skrevet 17. september iOS 18 ligger klart til oppdatering hos meg, men kjenner jeg meg selv rett tar det noen måneder før jeg gidder å oppdatere. Gidder aldri før tlf nærmest maser meg til vanvidd. Har 17.6.1 nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september #222265 Del Skrevet 17. september Cid skrev (13 minutter siden): Hvor? Ikke på min iPhone. Lå under oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #222266 Del Skrevet 17. september Titania skrev (4 minutter siden): Lå under oppdateringer Håper ikke noe gale skjer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september #222267 Del Skrevet 17. september Cid skrev (3 minutter siden): Håper ikke noe gale skjer da. Jeg har aldri hatt noe trøbbel med oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #222268 Del Skrevet 17. september Titania skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri hatt noe trøbbel med oppdateringer Anbefales jo å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 17. september #222269 Del Skrevet 17. september Yellow Eye skrev (5 timer siden): Jeg hører på en artist jeg ikke har hørt på ca 25 år. Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september #222270 Del Skrevet 17. september Cid skrev (18 minutter siden): Anbefales jo å vente. Det har ikke jeg tålmodighet til uansett 😂 Tar alltid backup før jeg oppgraderer til ny versjon, så går det til helvete har jeg en gammel versjon på lur 😅 Men Apple er jo vanligvis kjappe på feilretting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #222271 Del Skrevet 17. september Oppdaterte selv nå, hater det nye utseende til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #222272 Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. september #222273 Del Skrevet 18. september Av alle meldinger og mailer jeg fikk i går, forventer jeg å dele etasje med sure folk på jobb idag 🙄 Det er så irriterende at «toppen» ikke ser at én person er problemet, når vi er 4-5 som jevnlig er i konflikter med han. Mens to stykk sitter og beskytter han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 18. september #222274 Del Skrevet 18. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. september #222275 Del Skrevet 18. september Lille lørdag i dag, ifølge "Morgenklubben med Loven & Co" på Radio Norge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. september #222276 Del Skrevet 18. september Helt nydelig vær i dag, måtte starte dagen med en 8km tur, og nå drikker jeg kaffe 🌞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. september #222277 Del Skrevet 18. september Dere som har iphone. Når dere sender bilder eller mottar bilder fra android- telefoner, blir bildene uklare da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 18. september #222278 Del Skrevet 18. september CAPS LOCK skrev (17 timer siden): Hvilken? Emilia Rydberg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. september #222279 Del Skrevet 18. september Sola de skrev (8 timer siden): Dere som har iphone. Når dere sender bilder eller mottar bilder fra android- telefoner, blir bildene uklare da? Har ikke hatt noe problem når jeg har mottatt, og ikke hørt noe når jeg har sendt 🤔 Fått noen uklare videoer fra iPhone noen ganger bare 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. september #222280 Del Skrevet 18. september Titania skrev (1 time siden): Har ikke hatt noe problem når jeg har mottatt, og ikke hørt noe når jeg har sendt 🤔 Fått noen uklare videoer fra iPhone noen ganger bare 😅 Jeg får til stadighet uklare bilder. Bildene er visst klare på iphone, så noe skjer når de blir sendt De mottar uklare videoer fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå