Sola de Skrevet 10. september #222081 Del Skrevet 10. september Peanut skrev (3 timer siden): Et sånt rom hadde vært kult å ha hatt Onkels Skrues pengebinge var første jeg tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september #222082 Del Skrevet 10. september Sola de skrev (16 minutter siden): Onkels Skrues pengebinge var første jeg tenkte Samme her! 🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. september #222083 Del Skrevet 10. september Sola de skrev (1 time siden): Onkels Skrues pengebinge var første jeg tenkte Hadde vært litt kjekt da ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #222084 Del Skrevet 10. september Peanut skrev (3 timer siden): Vææææææ! Mer regn! Peanut skrev (4 timer siden): Et sånt rom hadde vært kult å ha hatt Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig fin.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #222085 Del Skrevet 10. september Jeg mistet nettopp spillkontrollen min på utstyret mitt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. september #222086 Del Skrevet 10. september Jeg eier ingen spillkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. september #222087 Del Skrevet 10. september Sola de skrev (3 timer siden): Onkels Skrues pengebinge var første jeg tenkte Samme her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. september #222088 Del Skrevet 10. september Jeg eier for mange spillkonsoller, får ikke brukt dem. Ender bare opp med å spille på pc'en uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #222089 Del Skrevet 10. september Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Jeg eier ingen spillkonsoll. Men du eier mange bøker 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #222090 Del Skrevet 10. september Disney Adult skrev (2 minutter siden): Jeg eier for mange spillkonsoller, får ikke brukt dem. Ender bare opp med å spille på pc'en uansett. Samme her minus pc, aldri likt å spille på pc og jeg bruker aldri datamaskin i det hele tatt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #222091 Del Skrevet 10. september Jeg fikk min første spillmaskin for 30 år siden, det var en Super Nintendo med Donkey Kong Country. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. september #222092 Del Skrevet 10. september Cid skrev (6 minutter siden): Men du eier mange bøker 😁 Jepp, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september #222093 Del Skrevet 10. september Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Jepp, Bra å ha mye av ting man liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #222094 Del Skrevet 11. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. september #222095 Del Skrevet 11. september Jeg fyrer i ovnen og sitter under pleddet i stolen min. Prøve å justere litt på strikkefastheten på genseren til guttungen før jeg fester trådene 😅🙈 Jeg gleder meg VELDIG til jeg kan sende ungene ut døra rett til skolen, og ikke stresse ned til bussen.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. september #222096 Del Skrevet 11. september I dag er det 23 år siden angrepene på World trade center og Pentagon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 11. september #222097 Del Skrevet 11. september Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11. september #222098 Del Skrevet 11. september Millimani skrev (5 timer siden): I dag er det 23 år siden angrepene på World trade center og Pentagon Hvor var du på denne dag for nøyaktig 23 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11. september #222099 Del Skrevet 11. september I dag skal jeg på butikken og handle en tube tannkrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #222100 Del Skrevet 11. september Jeg husker ikke den dagen men jeg var mest sannsynlig på skolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå