Millimani Skrevet 7. september #222041 Del Skrevet 7. september Dagens siste dose med bisolnatural skal straks inntas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #222042 Del Skrevet 8. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. september #222043 Del Skrevet 8. september Bruker symaskinen for første gang på evigheter 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. september #222044 Del Skrevet 8. september Jeg er lei av å være forkjøla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #222045 Del Skrevet 8. september Millimani skrev (29 minutter siden): Jeg er lei av å være forkjøla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. september #222046 Del Skrevet 8. september Gjestene til Gunnar kan kun velge mellom svarte og hvite kaffekopper; selv drikker han av en grønn kopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #222047 Del Skrevet 8. september Nadya skrev (2 minutter siden): Gjestene til Gunnar kan kun velge mellom svarte og hvite kaffekopper; selv drikker han av en grønn kopp. Gunnar hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. september #222048 Del Skrevet 8. september Cid skrev (16 minutter siden): Gunnar hvem? Han med den grønne kaffekoppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #222049 Del Skrevet 8. september Nadya skrev (1 minutt siden): Han med den grønne kaffekoppen. Fra hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. september #222050 Del Skrevet 8. september (endret) Cid skrev (7 minutter siden): Fra hvor? Fra Nordli bokhandel, tror jeg (det er bilde av snusmumrikken på den). Endret 8. september av Nadya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september #222051 Del Skrevet 8. september Alle BH-ene mine er på vask minus en som er mest til fest og en som er sjokkrosa. Da er man ikke klar for ny mandag😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september #222052 Del Skrevet 8. september Klokken er 0037 og det er 19 grader ute. I september. Tror aldri jeg har opplevd det så varmt på natten i Norge i september før. Nå skal jeg legge meg. Skulle vært i seng før midnatt, egentlig, men det klarte jeg visst ikke. Typisk meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #222053 Del Skrevet 8. september jukkapalme skrev (29 minutter siden): Klokken er 0037 og det er 19 grader ute. I september. Tror aldri jeg har opplevd det så varmt på natten i Norge i september før. Nå skal jeg legge meg. Skulle vært i seng før midnatt, egentlig, men det klarte jeg visst ikke. Typisk meg. Cassidy Tvillingene hadde 17-18 varmegrader helt til midnatt her i Bergen nå i natt, vi synes at det er veldig lummert nå i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september #222054 Del Skrevet 9. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. september #222055 Del Skrevet 9. september Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 God morgen! Selv om det ikke helt føles sånn Jeg gleder meg til vi har flyttet så ungene kan gå til skolen. Blir deilig å slippe stresset med å rekke bussen🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. september #222056 Del Skrevet 9. september Jeg er snart inne i min tredje uke med forkjølelse, og er mektig lei. Testa negativt for corona forrige tirsdag. Tror ikke jeg har fått det i løpet av siste uka. Men sykt irriterende med sånt. Ikke at det hadde vært bedre med feber og sofa, men sånn er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. september #222057 Del Skrevet 9. september Nummer 4🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. september #222058 Del Skrevet 9. september I dag er det Trygve, Trym og Tyra som har navnedag. Det var snakk om at Ingrid Alexandra skulle få Tyra som første fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september #222059 Del Skrevet 9. september I går skulle Jokke fylt 60. Han ble bare 36. Trist https://www.nrk.no/norge/joachim-_jokke_-nielsen-treffer-fortsatt-1.17035493 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september #222060 Del Skrevet 9. september FruN skrev (3 timer siden): God morgen! Selv om det ikke helt føles sånn Jeg gleder meg til vi har flyttet så ungene kan gå til skolen. Blir deilig å slippe stresset med å rekke bussen🙈😅 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finmandag, vi håper at du får en fin dag.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå