Gjest SVK Skrevet 6. september #222001 Del Skrevet 6. september 2 minutter siden, CAPS LOCK said: I dag hadde jeg med meg fem bøker, men jeg leste bare i tre av dem Pleier du å lese flere bøker på en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #222002 Del Skrevet 6. september SVK skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Tommy & Tiger`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september #222003 Del Skrevet 6. september Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene Digger Tommy & Tiger`n. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #222004 Del Skrevet 6. september SVK skrev (2 minutter siden): Jeg også! Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra og kul tegneserie.🥰🥰😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. september #222005 Del Skrevet 6. september Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Haha😂😂😂 Sa Seniorpikken🤠 Nå erre fredag @Lur Venn 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. september #222006 Del Skrevet 6. september SVK skrev (1 time siden): Pleier du å lese flere bøker på en gang? Ja, og i dag klarte jeg ikke å bestemme meg for hvilken jeg skulle lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #222007 Del Skrevet 7. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. september #222008 Del Skrevet 7. september Det er tidleg lørdags morgen og jeg kjenner at jeg har drukket for mye vin i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. september #222009 Del Skrevet 7. september Fin kveld ute i går. Drakk ikke vin, som planlagt. Men spiste litt oliven og brød og oster og tarte flambee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. september #222010 Del Skrevet 7. september Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Fin kveld ute i går. Drakk ikke vin, som planlagt. Men spiste litt oliven og brød og oster og tarte flambee flambert tarte ? .p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. september #222011 Del Skrevet 7. september Baktus2024 skrev (5 minutter siden): flambert tarte ? .p Slags pizzainspirert sak☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. september #222012 Del Skrevet 7. september Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Slags pizzainspirert sak☺️ janei i pizzaene får man litt av hvert.. håper du kosa deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. september #222013 Del Skrevet 7. september Trim-økt ferdig. Nå er det krim og iskaffe i sola🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september #222014 Del Skrevet 7. september Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Trim-økt ferdig. Nå er det krim og iskaffe i sola🥰 Fra trim til krim 🏋️♀️🕵️♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. september #222015 Del Skrevet 7. september Hunden til mamma har nå sittet ute i 3 timer, og nekter å komme inn fordi jeg er her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. september #222016 Del Skrevet 7. september Jeg er veldig «flink» til å glemme å ta med refleks nå som det blir tidligere mørkt ute. Men jeg har alltid reflekser på sekken, så har tilgjengelig allikevel. En av få rutiner jeg faktisk klarer å holde på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. september #222017 Del Skrevet 7. september I ettermiddag har jeg plukket 859 tyttebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #222018 Del Skrevet 7. september CAPS LOCK skrev (6 minutter siden): I ettermiddag har jeg plukket 859 tyttebær Nam Nam, Cassidy Tvillingene liker veldig godt tyttebær.🔴🔴😋😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. september #222019 Del Skrevet 7. september Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene liker veldig godt tyttebær.🔴🔴😋😋 Hvor mange har tyttebær har dere plukket i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #222020 Del Skrevet 7. september CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Hvor mange har tyttebær har dere plukket i dag? Cassidy Tvillingene har ikke plukket tyttebær i dag, det har vært altfor varmt her i Bergensområdet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå