Sola de Skrevet 4. september #221941 Del Skrevet 4. september RobertoOo skrev (5 minutter siden): Har begynt å trene på senter. Bare jeg som koblet den type kosthold til spesifikk trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 4. september #221942 Del Skrevet 4. september I dag fant jeg fem glassbiter; fire blanke og én brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #221943 Del Skrevet 4. september CAPS LOCK skrev (5 minutter siden): I dag fant jeg fem glassbiter; fire blanke og én brun Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig fint at du rydder opp.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 4. september #221944 Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig fint at du rydder opp.👨🦰👩🦰👍👍 De fleste glassbitene er avslipte og ufarlige, men i dag fant jeg en liten splint, og den kunne noen ha tråkket inn i foten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #221945 Del Skrevet 4. september CAPS LOCK skrev (9 minutter siden): De fleste glassbitene er avslipte og ufarlige, men i dag fant jeg en liten splint, og den kunne noen ha tråkket inn i foten Da synes Cassidy Tvillingene at det var bra at du fant den farlige glassbiten og at du fjernet den fra stranden.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #221946 Del Skrevet 5. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. september #221947 Del Skrevet 5. september (endret) Headsettet mitt har begynt å lage en teit lyd 😑 Som viser seg å være støydempingen som tuller 🙃 Får satse på det går på reklamasjon Endret 5. september av Titania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. september #221948 Del Skrevet 5. september Jeg har vært forkjøla siden forrige tirsdag, og er mektig lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #221949 Del Skrevet 5. september Millimani skrev (20 minutter siden): Jeg har vært forkjøla siden forrige tirsdag, og er mektig lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 5. september #221950 Del Skrevet 5. september CAPS LOCK skrev (15 timer siden): I dag fant jeg fem glassbiter; fire blanke og én brun Lå de sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #221951 Del Skrevet 5. september Lur Venn skrev (19 minutter siden): Lå de sammen? Det skar seg dessverre gitt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. september #221952 Del Skrevet 5. september Her i øst er det sommer-temperatur i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. september #221953 Del Skrevet 5. september Veldig varmt i dag, 28 grader i skyggen,. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. september #221954 Del Skrevet 5. september Jeg tror alltid jeg savner sol og varme, helt til den faktisk kommer. Ulevelig ute, måtte gå tur kun på morgen og kveld for å unngå den veldige solsteiken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #221955 Del Skrevet 5. september Vært helt jævlig varmt her også idag og ekstremt lummert. Blir så dårlig i sånt lummert vær. Fryktelig slapp og uggen, verker noe sykt i kroppen og jeg blir irritabel og enda mer deprimert enn vanlig. Vil gjerne ha sol og pent vær, men ikke 28 grader, takk 😄 Ca 20 er finfint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #221956 Del Skrevet 5. september jukkapalme skrev (21 minutter siden): Vært helt jævlig varmt her også idag og ekstremt lummert. Blir så dårlig i sånt lummert vær. Fryktelig slapp og uggen, verker noe sykt i kroppen og jeg blir irritabel og enda mer deprimert enn vanlig. Vil gjerne ha sol og pent vær, men ikke 28 grader, takk 😄 Ca 20 er finfint. Cassidy Tvillingene har også hatt det jævlig varmt her i Bergen i dag, vi har hatt 27 varmegrader og det synes vi er altfor varmt.🥵🥵 Vi er også fornøyde med 20 varmegrader.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #221957 Del Skrevet 5. september Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har også hatt det jævlig varmt her i Bergen i dag, vi har hatt 27 varmegrader og det synes vi er altfor varmt.🥵🥵 Vi er også fornøyde med 20 varmegrader.😊😊 Huff. Ja, det er altfor varmt. Trodde det var høsten jeg, men den gang ei. Men astronomisk sett begynner høsten først ved høstjevndøgn 22. september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #221958 Del Skrevet 5. september jukkapalme skrev (Akkurat nå): Huff. Ja, det er altfor varmt. Trodde det var høsten jeg, men den gang ei. Men astronomisk sett begynner høsten først ved høstjevndøgn 22. september. Cassidy Tvillingene har lest på værmeldingen på nettet at denne varmen skal være her i Bergen i morgen og ut helgen, men på mandag skal vi få regn og 16 varmegrader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #221959 Del Skrevet 5. september Takk og pris for gulvvifte, har de på året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. september #221960 Del Skrevet 5. september Varmen skal vare i mange dager her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå