Disney Adult Skrevet 30. august #221841 Del Skrevet 30. august Jeg skal legge meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 30. august #221842 Del Skrevet 30. august Disney Adult skrev (3 minutter siden): Jeg skal legge meg nå Det er feigt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. august #221843 Del Skrevet 30. august Titania skrev (På 29.8.2024 den 15.32): Jeg har funnet en ny t-skjorte jeg ønsker meg Jeg har en kopp med den teksten, med motiv av en sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. august #221844 Del Skrevet 30. august Millimani skrev (19 minutter siden): Jeg har en kopp med den teksten, med motiv av en sykkel 😁 Artig 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. august #221845 Del Skrevet 30. august Opera mints er farlig godt 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #221846 Del Skrevet 31. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 31. august #221847 Del Skrevet 31. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 31. august #221848 Del Skrevet 31. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 31. august #221849 Del Skrevet 31. august Titania skrev (17 timer siden): Opera mints er farlig godt 🤩 Det er også min erfaring. Det er vanskelig å stoppe å spise dem når man først begynner Det var en kollega som introduserte meg for dem i 1996 eller 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august #221850 Del Skrevet 31. august (endret) Fant denne usympatiske sjefen å Reddit: Endret 31. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #221851 Del Skrevet 31. august SVK skrev (1 time siden): Fant denne usympatiske sjefen å Reddit: Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august #221852 Del Skrevet 31. august 1 minutt siden, Cid said: Link? Siden ble fjernet så lenken er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. august #221853 Del Skrevet 31. august (endret) SVK skrev (1 time siden): Fant denne usympatiske sjefen å Reddit: Tullebukk. Så teite greier. Han må også leie inn folk til å ta WAIS så det nekter jeg tro er gjort seriøst. I Norge har kun psykologer og pedagoger lov å ta den. Ikke leger f eks. Endret 31. august av Frøkenfryden Misvisende skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august #221854 Del Skrevet 31. august Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Tullebukk. Så teite greier. Han må også leie inn folk til å ta WAIS så det nekter jeg tro er gjort seriøst. I Norge har kun psykologer og pedagoger lov å ta den. Ikke leger f eks. Bruker ikke man mensa i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. august #221855 Del Skrevet 31. august Cid skrev (6 minutter siden): Bruker ikke man mensa i Norge? Det kan hende men for voksne er det WAIS som er den anerkjente IQ-testemetoden faglig sett. Mensa brukes ikke av oss som jobber med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august #221856 Del Skrevet 31. august 37 minutter siden, Frøkenfryden said: Tullebukk. Så teite greier. Han må også leie inn folk til å ta WAIS så det nekter jeg tro er gjort seriøst. I Norge har kun psykologer og pedagoger lov å ta den. Ikke leger f eks. Ja, enig i at det er helt useriøst. Håper det er tull. Men det finnes mange tullinger i verden så er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 31. august #221857 Del Skrevet 31. august Jeg er nesten blakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august #221858 Del Skrevet 31. august 3 hours ago, Frøkenfryden said: Det kan hende men for voksne er det WAIS som er den anerkjente IQ-testemetoden faglig sett. Mensa brukes ikke av oss som jobber med det. Så det er forskjell på IQ-testen til psykologer og den til Mensa? Hvorfor brukes ikke den samme IQ-testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august #221859 Del Skrevet 31. august 26 minutter siden, Millimani said: Jeg er nesten blakk Har du sånn du klarer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #221860 Del Skrevet 31. august Millimani skrev (39 minutter siden): Jeg er nesten blakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå