jukkapalme Skrevet 27. august #221801 Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Savner noen brukere her inne på KG, men det er ellers ganske fint. Så bra 😊 Ja, brukere man liker ekstra godt blir alltid savnet når de enten sletter seg eller blir borte herfra en stund. Flere jeg savner og. Rare greier, egentlig siden man ikke kjenner hverandre personlig men man blir jo kjent her inne likevel. Og det er veldig koselig 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. august #221802 Del Skrevet 27. august Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Fæl dag😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. august #221803 Del Skrevet 27. august Oasis gjenforenes. Tror jeg har alle cdene deres 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 27. august #221804 Del Skrevet 27. august jukkapalme skrev (12 minutter siden): Så bra 😊 Ja, brukere man liker ekstra godt blir alltid savnet når de enten sletter seg eller blir borte herfra en stund. Flere jeg savner og. Rare greier, egentlig siden man ikke kjenner hverandre personlig men man blir jo kjent her inne likevel. Og det er veldig koselig 💜 Veldig❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #221805 Del Skrevet 27. august Må se til å få oss varmepumpe i den andre etasjen og så kan vi også ha AC om sommeren om nødvendig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. august #221806 Del Skrevet 27. august Peanut skrev (7 minutter siden): Må se til å få oss varmepumpe i den andre etasjen og så kan vi også ha AC om sommeren om nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. august #221807 Del Skrevet 27. august Jeg måtte kjøpe en ny rundpinne idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #221808 Del Skrevet 27. august Litt nærmere høsten blir det nok sånn her Butter blåser og jeg forsøker å rake <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. august #221809 Del Skrevet 27. august jukkapalme skrev (5 timer siden): Så bra 😊 Ja, brukere man liker ekstra godt blir alltid savnet når de enten sletter seg eller blir borte herfra en stund. Flere jeg savner og. Rare greier, egentlig siden man ikke kjenner hverandre personlig men man blir jo kjent her inne likevel. Og det er veldig koselig 💜 @Lur Venn er tilbake da 😄 godt med en lur venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. august #221810 Del Skrevet 27. august Peanut skrev (16 minutter siden): Litt nærmere høsten blir det nok sånn her Butter blåser og jeg forsøker å rake <_< Cassidy Tvillingene liker høsten, vi synes at det er en fin årstid.🍃🍃🍁🍁🍂🍂🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #221811 Del Skrevet 28. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. august #221812 Del Skrevet 28. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. august #221813 Del Skrevet 28. august Jeg er forkjøla, og skal snart kjøpe Bisolnatural og Otrivin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august #221814 Del Skrevet 28. august Disney Adult skrev (3 timer siden): ☕☕😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. august #221815 Del Skrevet 28. august nok en ny trakkasering på geilo bibliotek...der de såkalt voksne kommer trekkende med de små dritunga sine som de ber om å kalle meg Arthur... en gammel alkisskikkelse fra 80-tallets movier... det er forbildene til barna deres.. jeg mener helt klart , hvis det eneste bitre småbarns fedre og mødre klarer å drive med på skift er å lære barna sine til å drive med trakasseri og mobbing..ja så får de heller overlevere dem til barnevernet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. august #221816 Del Skrevet 28. august Det er jo en form for barnemishandling og en uønsket samfunnskultur..og hvis det er det de skal misbruke barna sine til, i å drive med hets og hat... ja så er det barnevernkasus..de såkalte foreldra der er ikke forbilder for barna sine, de misbruker dem til å begå hets og hat mot noen som de selv ikke liker... er ikke det misbruk av barn ? de har ingenting med å ha barn i hende overhodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. august #221817 Del Skrevet 28. august og de lurer på hva som skjedde med skolen sin...og lærerne og rektorer er så trist...jada..krokodilletårer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. august #221818 Del Skrevet 28. august Skal til Sverige idag Tom for Monster 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. august #221819 Del Skrevet 28. august Titania skrev (10 minutter siden): Skal til Sverige idag Tom for Monster 🙈 Tomt i butikkene der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. august #221820 Del Skrevet 28. august Cid skrev (7 minutter siden): Tomt i butikkene der? Nei, i kjøleskapet på jobb 😝 Litt hyggeligere pris i Sverige enn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå