Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #221701 Del Skrevet 24. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #221702 Del Skrevet 24. august God morgen tvillinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. august #221703 Del Skrevet 24. august På hotell. Morgenkaffe alene 🤎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. august #221704 Del Skrevet 24. august Her er dum og dummere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. august #221705 Del Skrevet 24. august KnekkeBørre skrev (På 22.8.2024 den 14.20): Hodekjøttet sitter utenpå kraniet, hjernemassen finner du inni.. Det ble fugle fest ..2 pizzastykker pluss oppkastet... fytt i h..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #221706 Del Skrevet 24. august Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Her er dum og dummere Eller hun bie gravid i sjokoladefabrikken 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. august #221707 Del Skrevet 24. august Cid skrev (6 minutter siden): Eller hun bie gravid i sjokoladefabrikken 😝 hvem er lurt der tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. august #221708 Del Skrevet 24. august Nei, det er helg...og tid for nedtrapping....nå blir det å innhente seg....ikke overbuste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #221709 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (5 timer siden): God morgen tvillinger Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finlørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #221710 Del Skrevet 24. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finlørdag. Takk det samme til dere to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #221711 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (3 minutter siden): Takk det samme til dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august #221712 Del Skrevet 24. august Oh boy, Hercules er bare fylt opp av folk jo 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august #221713 Del Skrevet 24. august Peanut skrev (15 minutter siden): Oh boy, Hercules er bare fylt opp av folk jo 😮 Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 24. august #221714 Del Skrevet 24. august Peanut skrev (På 22.8.2024 den 23.48): For dem som bor i Skien så har Meny Lietorvet «Matskattdag» i morgen fra 12-14. Jeg har aldri vært i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august #221715 Del Skrevet 24. august 20 minutter siden, Cid said: Hva mener du? Tykt med folk her, litt mer enn vanlig på Skiens kjøpesenter O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august #221716 Del Skrevet 24. august Just now, CAPS LOCK said: Jeg har aldri vært i Skien Mange steder jeg aldri har vært. CAPS LOCK jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 24. august #221717 Del Skrevet 24. august Peanut skrev (3 minutter siden): Mange steder jeg aldri har vært. Har du vært i Nord-Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august #221718 Del Skrevet 24. august 1 hour ago, CAPS LOCK said: Har du vært i Nord-Norge? Tromsø en gang bare (Har bodd i Midt-Norge en gang for ørten år siden da. Fine Trondheim ^^, ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. august #221719 Del Skrevet 24. august Magen min skriker etter potetgull, sjokolade og Farris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #221720 Del Skrevet 24. august Millimani skrev (19 minutter siden): Magen min skriker etter potetgull, sjokolade og Farris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå