KnekkeBørre Skrevet 23. august #221621 Del Skrevet 23. august Peanut skrev (7 minutter siden): Mnjo, men det er fantasi og drama og historie og annet Bøker Kan ikke slutte å kjøpe bøker Ulysses av James Joyce venter jeg litt til med å tror jeg. Bøker er flott det. Småleser faglitteratur for tiden. 'Livet med bier' av Johan Petterson.. Har en svak drøm om ei bi-kube i hagen. James Joyce er jo notorisk jævlig 😂 'Finnigans Wake' er jo kjent for å være verdens vanskeligste bok å oversette. Svenskene brukte 66 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #221622 Del Skrevet 23. august Peanut skrev (18 minutter siden): Mnjo, men det er fantasi og drama og historie og annet Bøker Kan ikke slutte å kjøpe bøker Ulysses av James Joyce venter jeg litt til med å tror jeg. Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker siden vi var barn.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #221623 Del Skrevet 23. august KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Bøker er flott det. Småleser faglitteratur for tiden. 'Livet med bier' av Johan Petterson.. Har en svak drøm om ei bi-kube i hagen. James Joyce er jo notorisk jævlig 😂 'Finnigans Wake' er jo kjent for å være verdens vanskeligste bok å oversette. Svenskene brukte 66 år! Cassidy Tvillingene må nesten like James Joyce vi.🍀🍀☘️☘️😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. august #221624 Del Skrevet 23. august 5 minutter siden, KnekkeBørre said: Bøker er flott det. Småleser faglitteratur for tiden. 'Livet med bier' av Johan Petterson.. Har en svak drøm om ei bi-kube i hagen. James Joyce er jo notorisk jævlig 😂 'Finnigans Wake' er jo kjent for å være verdens vanskeligste bok å oversette. Svenskene brukte 66 år! Kan du ikke ha sånt biehus i hagen også da? Har smått vurdert det selv faktisk ^^, ved siden av fuglehus og fuglebad Leser i hovedsak kun på engelsk, norsk har jeg gått bort fra, men noen få ganger blir det litt av det og <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. august #221625 Del Skrevet 23. august 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker siden vi var barn.😊😊 Ikke på skole heller? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #221626 Del Skrevet 23. august Peanut skrev (Akkurat nå): Ikke på skole heller? <_< Jo men da måtte Cassidy Tvillingene lese, men vi tenker på frivillig lesing. Da har vi ikke lest bøker siden vi var barn.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #221627 Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene må nesten like James Joyce vi.🍀🍀☘️☘️😉😉 Jeg har ikke lest noe av den mannen. For dårlig rykte... (I grunn er det et grønt flagg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #221628 Del Skrevet 23. august Peanut skrev (8 minutter siden): Kan du ikke ha sånt biehus i hagen også da? Har smått vurdert det selv faktisk ^^, ved siden av fuglehus og fuglebad Leser i hovedsak kun på engelsk, norsk har jeg gått bort fra, men noen få ganger blir det litt av det og <_< Hey! Jeg foretrekker også å lese på engelsk. (Om det er originalspråket). Det som gav meg lysten på å lese engelsk var Douglas Adams. Hitchikers guide og påfølgende bøker var hysteriske 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #221629 Del Skrevet 23. august KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke lest noe av den mannen. For dårlig rykte... (I grunn er det et grønt flagg) Cassidy Tvillingene har hørt at James Joyce ikke var helt god.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #221630 Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hørt at James Joyce ikke var helt god.😉😉 Jeg tror de fleste kulturpersonligheter, enten det er kunstnere, skuespillere, musikere og forfattere er rimelig "spesielle".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #221631 Del Skrevet 23. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg tror de fleste kulturpersonligheter, enten det er kunstnere, skuespillere, musikere og forfattere er rimelig "spesielle".. Ja Cassidy Tvillingene tenker at alle kunstnere og forfattere er litt spesielle til tider.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #221632 Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at alle kunstnere og forfattere er litt spesielle til tider.😉😉 Jeg utfordrer alle til å finne én kjent kulturpersonlighet her i Norge - eller verden, som ikke har ett eller flere opphold i fyllearresten. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #221633 Del Skrevet 23. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg utfordrer alle til å finne én kjent kulturpersonlighet her i Norge - eller verden, som ikke har ett eller flere opphold i fyllearresten. 😁 Cassidy Tvillingene tenker at de som finner det, fortjener en medalje.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #221634 Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at de som finner det, fortjener en medalje.😉😉 En massiv én! Som dingler når man mingler, der man vasser rundt blandt raringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #221635 Del Skrevet 23. august KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): En massiv én! Som dingler når man mingler, der man vasser rundt blandt raringer Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. august #221636 Del Skrevet 23. august 1 hour ago, KnekkeBørre said: Jeg utfordrer alle til å finne én kjent kulturpersonlighet her i Norge - eller verden, som ikke har ett eller flere opphold i fyllearresten. 😁 Kan ikke tro at Aksel Hennie har hatt det? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august #221637 Del Skrevet 23. august Peanut skrev (1 minutt siden): Kan ikke tro at Aksel Hennie har hatt det? 🤔 Sarkasme dypere enn marianergropen..😂 En av Aksel Hennies siste oppdatering på sosiale medier var at han wakeboardet med Marius Høiby.. Dessuten har han jo tidligere blitt beskyld av andre kjendiser for å være en tyster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. august #221638 Del Skrevet 23. august 53 minutter siden, KnekkeBørre said: Sarkasme dypere enn marianergropen..😂 En av Aksel Hennies siste oppdatering på sosiale medier var at han wakeboardet med Marius Høiby.. Dessuten har han jo tidligere blitt beskyld av andre kjendiser for å være en tyster. Jo, men du nevnte fyllearresten? Har han vært i den? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august #221639 Del Skrevet 23. august Har forumet vært nede hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. august #221640 Del Skrevet 23. august Just now, Sola de said: Har forumet vært nede hos dere? Japp ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå