Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #221581 Del Skrevet 22. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. august #221582 Del Skrevet 22. august Sov visst litt godt idag 🙈😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. august #221583 Del Skrevet 22. august Skal ut å spise i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #221584 Del Skrevet 22. august Hvem definerer hvem som hvem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #221585 Del Skrevet 22. august du ligger ute..du innordner deg ikke ...du er motkulturen vår.... vi skal svare med midlene våre ..helsevesenet , bekymringsmeldinger, politiet... det som skal til for å plage deg ut av din tilværelse....vi skal alle være lydige til vårt sosiale fellesskap....det er ingen som skal ha det bedre enn noen andre i din kategori.... så bare send politiet på meg, som dere bruker å gjøre... jeg har en personlig frihet i menneskerettighetene i det å leve livet mitt slik jeg ønsker å leve det...jeg har en grunnlovsfestet rett i å bevege meg rundt i landet hvor jeg er statsborger... det er ikke bare statsplyndrerne som skal ha den rettigheten.. statsplyndrerne som kommune norge lever av...jeg har fortsatrt mine rerttigheter... som blant annet å være et rettsubjekt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221586 Del Skrevet 22. august Jeg er på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. august #221587 Del Skrevet 22. august Venter på teknikeren som er ute og kjøper lunch 😁 Sushitorsdag! Selv om jeg spiser innbakt kylling i steden 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #221588 Del Skrevet 22. august som jeg sa til politiet her...jeg er ikke i en livssituasjon...i en livsstil......noe de tydeligvis ikke er trent til å takle....allle skal følge samme mønster..ellers er en psyk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221589 Del Skrevet 22. august Titania skrev (2 minutter siden): Venter på teknikeren som er ute og kjøper lunch 😁 Sushitorsdag! Selv om jeg spiser innbakt kylling i steden 😂 Må gå an å holde seg til programmet vel? Anarkist! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. august #221590 Del Skrevet 22. august KnekkeBørre skrev (36 minutter siden): Må gå an å holde seg til programmet vel? Anarkist! Jo da, men jeg sliter med at selv om jeg syns en del av sushibitene smaker greit, så «vokser» de i munnen etter bare noen få biter. Og jeg er mer sulten enn det 😅 Så da safer jeg med noe jeg klarer spise mer av 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. august #221591 Del Skrevet 22. august 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #221592 Del Skrevet 22. august hodekjøtt av storfe og svin... med andre ord ...kokt hjernemasse......da er det bare å spy... og restene til fuglene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221593 Del Skrevet 22. august Baktus2024 skrev (55 minutter siden): hodekjøtt av storfe og svin... med andre ord ...kokt hjernemasse......da er det bare å spy... og restene til fuglene... Hodekjøttet sitter utenpå kraniet, hjernemassen finner du inni.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221594 Del Skrevet 22. august Nå er jeg ferdig på jobb. Rukket å komme meg hjem igjen attåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221595 Del Skrevet 22. august Titania skrev (1 time siden): Jo da, men jeg sliter med at selv om jeg syns en del av sushibitene smaker greit, så «vokser» de i munnen etter bare noen få biter. Og jeg er mer sulten enn det 😅 Så da safer jeg med noe jeg klarer spise mer av 😁 Je syns itte sushi er spesielt snadder je hell 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. august #221596 Del Skrevet 22. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Nå er jeg ferdig på jobb. Rukket å komme meg hjem igjen attåt. Jeg er "bittelitt" misunnelig, må jeg innrømme 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221597 Del Skrevet 22. august Titania skrev (1 minutt siden): Jeg er "bittelitt" misunnelig, må jeg innrømme 🙈 Må starte arbeidsdagen tidligere da veit du 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. august #221598 Del Skrevet 22. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Må starte arbeidsdagen tidligere da veit du 😉 Akkurat idag hadde vel ikke det funket uansett, siden jeg våknet 2 min før bussen gikk, og han jeg spurte om kunne hente meg på vei til jobb, ikke fikk med seg meldingen enn før etter 2 timer (OG jeg sovnet igjen etter å ha sendt den til han, så fikk ikke ringt, som jeg hadde tenkt til ). Men jeg som på ingen måte er en morgenperson, og ikke virker kaffe heller, så er egentlig 8 tidlig nok 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221599 Del Skrevet 22. august Nå jeg ta en gubbe-dupp på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. august #221600 Del Skrevet 22. august Titania skrev (1 minutt siden): Akkurat idag hadde vel ikke det funket uansett, siden jeg våknet 2 min før bussen gikk, og han jeg spurte om kunne hente meg på vei til jobb, ikke fikk med seg meldingen enn før etter 2 timer (OG jeg sovnet igjen etter å ha sendt den til han, så fikk ikke ringt, som jeg hadde tenkt til ). Men jeg som på ingen måte er en morgenperson, og ikke virker kaffe heller, så er egentlig 8 tidlig nok 😛 God start på torsdagen a'gitt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå