MarianneE Skrevet 14. august #221381 Del Skrevet 14. august Titania skrev (8 timer siden): Så mye lemonade jeg har kjøpt på espresso house i det siste, tror jeg at jeg kanskje skal forsøke lage det selv 🙈 De er gode ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. august #221382 Del Skrevet 14. august MarianneE skrev (18 minutter siden): De er gode ❤️ Veldig 😍 Men blir litt dyrt i lengden 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. august #221383 Del Skrevet 14. august Ene bussjåføren har gått fra bussen, og la ikke merke til at han glemte skru av blinklysene 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. august #221384 Del Skrevet 14. august Er det treghet i inet eller er det slik at moderatorene her inne må bruke 5 minutter på å lese igjennom hva jeg skriver , før de legger det ut på forsiden... sikkert tilfeldigheter.. men jeg har jo skjønt for lenge siden at det å være klovn på dette forumet er helt i orden, politiske meninger..de er forbeholdt de meningens berettigede..jeg snakker med erfaring, jeg har faktisk vært utestengt i 9 av 12 mnd , da jeg entret dette forumet.. det må jo si sitt ?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. august #221385 Del Skrevet 14. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. august #221386 Del Skrevet 14. august Åh! https://www.dagbladet.no/nyheter/kvinne-dode-i-trafikkulykke/81799771 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. august #221387 Del Skrevet 14. august Det kommer "A nightmare before christmas" lego-sett https://www.lego.com/en-us/product/disney-tim-burton-s-the-nightmare-before-christmas-21351 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august #221388 Del Skrevet 14. august Titania skrev (16 minutter siden): Det kommer "A nightmare before christmas" lego-sett https://www.lego.com/en-us/product/disney-tim-burton-s-the-nightmare-before-christmas-21351 Kommer det før jul mon tro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august #221389 Del Skrevet 14. august Peanut skrev (25 minutter siden): Åh! https://www.dagbladet.no/nyheter/kvinne-dode-i-trafikkulykke/81799771 Kjente du henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. august #221390 Del Skrevet 14. august Cid skrev (1 time siden): Kommer det før jul mon tro I god tid før jul 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. august #221391 Del Skrevet 14. august 3 hours ago, Cid said: Kjente du henne? Nei, men tenk å være så gammel og så dør du pga en påkjørsel og sjåføren stoppet ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14. august #221392 Del Skrevet 14. august Jeg kan ikke skrive hva alt er, men i dag er det 14. august. Fire årstall, og fire hendelser. Det ene året var det skolestart, så var det to ulykker hvorav den ene endte med døden, og ja så var det en ting til. Sykehuset. Jeg kan ikke skrive hva alt dreier seg om, men datoen er bare så merkbar for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august #221393 Del Skrevet 14. august Peanut skrev (1 time siden): Nei, men tenk å være så gammel og så dør du pga en påkjørsel og sjåføren stoppet ikke. Peanut skrev (5 timer siden): Åh! https://www.dagbladet.no/nyheter/kvinne-dode-i-trafikkulykke/81799771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #221394 Del Skrevet 15. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. august #221395 Del Skrevet 15. august Har en luftveisinfeksjon på gang 😑 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #221396 Del Skrevet 15. august Titania skrev (1 time siden): Har en luftveisinfeksjon på gang 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. august #221397 Del Skrevet 15. august Hører mange si stakkars Marius. Han har ikke hatt det så lett. Vet du det er det mange som ikke har. De driver ikke med fysisk og psykisk vold av den grunn. Han har vært slik mot alle kjærester han har hatt. Det er et gjentagende mønster om eldendig kvinnesyn. Ikke en engangshendelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 15. august #221398 Del Skrevet 15. august Sola de skrev (5 timer siden): Hører mange si stakkars Marius. Han har ikke hatt det så lett. Vet du det er det mange som ikke har. De driver ikke med fysisk og psykisk vold av den grunn. Han har vært slik mot alle kjærester han har hatt. Det er et gjentagende mønster om eldendig kvinnesyn. Ikke en engangshendelse. Ja, finnes vel mange som har hatt det verre enn han uten å være et rasshøl for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. august #221399 Del Skrevet 15. august Har skaffet Netflix for å klare fullføre strikkeprosjektet 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. august #221400 Del Skrevet 15. august Skikkelig høstvær her, regner og blåser og litt små kjølig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå