Sola de Skrevet 8. august #221261 Del Skrevet 8. august @Frøkenfryden@Daryl Dixon Det kommer en ny mummikopp i morgen Sånn få eksemplarer av kopp! Har aldri fått tak i de koppene. Blir alltid utsolgt mens jeg forsøker å bestille 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. august #221262 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (39 minutter siden): @Frøkenfryden@Daryl Dixon Det kommer en ny mummikopp i morgen Sånn få eksemplarer av kopp! Har aldri fått tak i de koppene. Blir alltid utsolgt mens jeg forsøker å bestille Så det! Man må møte på Illum bolighus 09.00 en fredag😂 da må jeg melde pass ass😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #221263 Del Skrevet 8. august Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Så det! Man må møte på Illum bolighus 09.00 en fredag😂 da må jeg melde pass ass😂 Nettbutikken åpner salget klokken 11. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. august #221264 Del Skrevet 8. august Hva er disse greiene med limited edition på mummikopper? Høres ut som noe tøv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #221265 Del Skrevet 8. august Boetica skrev (2 minutter siden): Hva er disse greiene med limited edition på mummikopper? Høres ut som noe tøv. Er samlemani men kjekt for de som liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. august #221266 Del Skrevet 8. august Cid skrev (15 minutter siden): Er samlemani men kjekt for de som liker. Ja men kan de ikke bare produsere nok kopper da? Hvorfor drive og begrense det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. august #221267 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (1 time siden): @Frøkenfryden@Daryl Dixon Det kommer en ny mummikopp i morgen Sånn få eksemplarer av kopp! Har aldri fått tak i de koppene. Blir alltid utsolgt mens jeg forsøker å bestille Fin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #221268 Del Skrevet 8. august Boetica skrev (35 minutter siden): Ja men kan de ikke bare produsere nok kopper da? Hvorfor drive og begrense det? Så folk kjøper det for mye penger, siden folk vet det er begrenset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #221269 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (1 time siden): @Frøkenfryden@Daryl Dixon Det kommer en ny mummikopp i morgen Sånn få eksemplarer av kopp! Har aldri fått tak i de koppene. Blir alltid utsolgt mens jeg forsøker å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. august #221270 Del Skrevet 8. august Cid skrev (7 minutter siden): Så folk kjøper det for mye penger, siden folk vet det er begrenset. Kjenner jeg blir gammel og sur av sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #221271 Del Skrevet 8. august Cid skrev (23 minutter siden): Så folk kjøper det for mye penger, siden folk vet det er begrenset. Koster ikke noe særskilt mer enn vanlig. De blir raskt mer verdt de koppene enn dem som lages uendelige mengder av i årevis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #221272 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (19 minutter siden): Koster ikke noe særskilt mer enn vanlig. De blir raskt mer verdt de koppene enn dem som lages uendelige mengder av i årevis. Da bruker man dem vel ikke heller hvis man kjøper for verdiens skyld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #221273 Del Skrevet 8. august Cid skrev (1 minutt siden): Da bruker man dem vel ikke heller hvis man kjøper for verdiens skyld? Jeg bruker ikke mine 3dl kopper lenger. Har brukt de vanlige koppene før. Sommer og vinterkoppene har jeg ikke brukt. Jeg foretrekker 4dl koppene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #221274 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (12 minutter siden): Jeg bruker ikke mine 3dl kopper lenger. Har brukt de vanlige koppene før. Sommer og vinterkoppene har jeg ikke brukt. Jeg foretrekker 4dl koppene Dl som i desiliter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #221275 Del Skrevet 8. august Cid skrev (Akkurat nå): Dl som i desiliter? jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. august #221276 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (2 timer siden): Nettbutikken åpner salget klokken 11. Å! Takk, men er litt fullt her og har en sånn time for helse jeg må til da. Så får drikke av de jeg har inntil videre☺️ Men fin☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #221277 Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. august #221278 Del Skrevet 9. august Jeg har et hårstrå inni sokken, mellom tærne 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #221279 Del Skrevet 9. august Titania skrev (2 timer siden): Jeg har et hårstrå inni sokken, mellom tærne 🤪 Bare ta det ut da 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. august #221280 Del Skrevet 9. august Cid skrev (3 minutter siden): Bare ta det ut da 😛 Ikke så lett når man er på farten 😛 Men fikk det ut da jeg kom meg på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå