Titania Skrevet 5. august #221221 Del Skrevet 5. august Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Lurven ville sagt metafoooor🤠 Håper han dukker opp igjen snart, han er savnet! Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): 🤐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #221222 Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. august #221223 Del Skrevet 6. august Jeg tror jeg heier på Danmark i dagens første kamp. Selvsagt håper jeg også at Norge vinner i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #221224 Del Skrevet 6. august Noen som husker hva tråden heter hvor man skriver ting man har gjort ved et uhell uten å tenke på det? Noe med at man er litt surrete i dag eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august #221225 Del Skrevet 6. august Jeg knuste nettopp et glass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august #221226 Del Skrevet 6. august Titania skrev (2 timer siden): Jeg knuste nettopp et glass Velkommen i knuse-klubben 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august #221227 Del Skrevet 6. august Sola de skrev (1 time siden): Velkommen i knuse-klubben 😕 Det var «heldigvis» på jobb 😅 Så ett glass mindre å vaske, tenker jeg 😅 Selv om vi har mange å ta av 😅 Lenge siden jeg har knust glass hjemme, men vannglassene mine har knusegaranti, og venter på vinglass med det samme 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august #221228 Del Skrevet 6. august Titania skrev (1 minutt siden): Det var «heldigvis» på jobb 😅 Så ett glass mindre å vaske, tenker jeg 😅 Selv om vi har mange å ta av 😅 Lenge siden jeg har knust glass hjemme, men vannglassene mine har knusegaranti, og venter på vinglass med det samme 😁 Hvem har knusegaranti? Finnes noe slikt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august #221229 Del Skrevet 6. august Sola de skrev (32 minutter siden): Hvem har knusegaranti? Finnes noe slikt? Odyssé-serien til Hadeland 😁 Ta med stetten eller bunnen av glasset om det knuser, så får du nytt 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august #221230 Del Skrevet 6. august Titania skrev (1 minutt siden): Odyssé-serien til Hadeland 😁 Ta med stetten eller bunnen av glasset om det knuser, så får du nytt 😊 Jeg har Siri- serien til Hadeland, men det hjelper vel lite om det er kun Odyssè de har det på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august #221231 Del Skrevet 6. august Sola de skrev (10 minutter siden): Jeg har Siri- serien til Hadeland, men det hjelper vel lite om det er kun Odyssè de har det på Hjelper ikke så mye da, nei 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. august #221232 Del Skrevet 6. august I 2012 fikk ikke ^littletoomuch sove 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 6. august #221233 Del Skrevet 6. august Tenkte å reise til Lofoten i løpet av ferien, blir lang tur med telt. Så skal begynne å øke turene med hunden nå fremover, for å forbedre kondisen litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august #221234 Del Skrevet 6. august Er ferdig med å strikke første erme på genseren jeg hater og begynte på første gang for 3 år siden 😶 Måtte kjøpe nytt garn fordi det jeg hadde er umulig å rekke opp 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #221235 Del Skrevet 7. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. august #221236 Del Skrevet 7. august Tråden er ryddet for tanker om spiseforstyrrelse. Vi anbefaler dere som ønsker å diskutere dette å ta kontakt med Mental helse på 116 123 eller benytte nettsiden deres Sidetmedord.no, eller kontakte Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. Er du under 18 år kan du også kontakte Kors På Halsen. Med vennlig hilsen, _popcorn_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #221237 Del Skrevet 7. august Er spotify nede hos dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #221238 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (19 minutter siden): Er spotify nede hos dere? Oppe å går i denne husstanden.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #221239 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Oppe å går i denne husstanden.. Fikk opp flere feilmeldinger. Restartet maskina og da virket det igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #221240 Del Skrevet 7. august Innimellom innser jeg paradokset ved å gå inn her for å få fri fra jobben….😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå