Sola de Skrevet 7. august #221221 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Innimellom innser jeg paradokset ved å gå inn her for å få fri fra jobben….😂 Du er psykolog mener jeg å ha lest? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #221222 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Du er psykolog mener jeg å ha lest? Mm. Jeg tripper rundt her inne med lett fot og prøver hoppe unna og tryne inn i en mattråd når noe treffer jobbhjerna🙃 Neida. Går bra altså. Man kan styre seg mot underholdningsbiten og kjendistråder og lett sosioprat så går det så fint at👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #221223 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Innimellom innser jeg paradokset ved å gå inn her for å få fri fra jobben….😂 Pga folk som meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #221224 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mm. Jeg tripper rundt her inne med lett fot og prøver hoppe unna og tryne inn i en mattråd når noe treffer jobbhjerna🙃 Neida. Går bra altså. Man kan styre seg mot underholdningsbiten og kjendistråder og lett sosioprat så går det så fint at👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #221225 Del Skrevet 7. august Cid skrev (1 minutt siden): Pga folk som meg? Nei, du er bra😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #221226 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Når jeg glemmer den strategien blir jeg opprørt og frynsete🥺 Nå må jeg sove litt straks her og koble inn seriøshjerna igjen om noen timer Ha det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #221227 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Når jeg glemmer den strategien blir jeg opprørt og frynsete🥺 Nå må jeg sove litt straks her og koble inn seriøshjerna igjen om noen timer Ha det Drøm søtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #221228 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Nei, du er bra😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #221229 Del Skrevet 7. august Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Når jeg glemmer den strategien blir jeg opprørt og frynsete🥺 Nå må jeg sove litt straks her og koble inn seriøshjerna igjen om noen timer Ha det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #221230 Del Skrevet 7. august Opp om 6.5 time😳Og må være sykt sharp 08.00 med stoppeklokker og greier. Fryden må sove🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. august #221231 Del Skrevet 7. august Syns det var veldig unødvendig at det kom tordenvær når jeg ser på serie 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #221232 Del Skrevet 8. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. august #221233 Del Skrevet 8. august Elkjøp har klubbhelg, og den ene tven de har "tilbud" på, er prisen redusert med 100k om man er medlem 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #221234 Del Skrevet 8. august Titania skrev (2 timer siden): Elkjøp har klubbhelg, og den ene tven de har "tilbud" på, er prisen redusert med 100k om man er medlem 😅 Hundre tusen for en tv Tror jeg betalte 4-5000 for min og jeg syntes det var dyrt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. august #221235 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (21 minutter siden): Hundre tusen for en tv Tror jeg betalte 4-5000 for min og jeg syntes det var dyrt På «tilbud» koster den tven 200k 🙈😂 https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/tcl-115-tv-115x955-mini-led-2024/747037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #221236 Del Skrevet 8. august Titania skrev (Akkurat nå): På «tilbud» koster den tven 200k 🙈😂 https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/tcl-115-tv-115x955-mini-led-2024/747037 115" Er jo en svær kino! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. august #221237 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (Akkurat nå): 115" Er jo en svær kino! Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. august #221238 Del Skrevet 8. august Titania skrev (4 timer siden): På «tilbud» koster den tven 200k 🙈😂 https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/tcl-115-tv-115x955-mini-led-2024/747037 Er den laget av gull?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #221239 Del Skrevet 8. august Jeg fikk lyst til å dra på piknik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. august #221240 Del Skrevet 8. august Boetica skrev (29 minutter siden): Er den laget av gull?! Ikke godt å si 😂 Jeg skal bytte ut tven min etterhvert, så da mailen om klubbhelg kom, skulle jeg se om den jeg skal ha var på supertilbud, men det jeg fikk servert var giga-tven i steden 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå