Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #221181 Del Skrevet 5. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august #221182 Del Skrevet 5. august Drikker morgenkaffen min ute med utsikt💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august #221183 Del Skrevet 5. august Har forsøkt å få tak i en kunde i 3 dager 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #221184 Del Skrevet 5. august Titania skrev (40 minutter siden): Har forsøkt å få tak i en kunde i 3 dager 🙃 Sikkert på ferie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august #221185 Del Skrevet 5. august Cid skrev (19 minutter siden): Sikkert på ferie. Butikk som er åpen året rundt, så nope 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #221186 Del Skrevet 5. august Titania skrev (5 minutter siden): Butikk som er åpen året rundt, så nope 😅 Man kan være på ferie uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august #221187 Del Skrevet 5. august Cid skrev (1 minutt siden): Man kan være på ferie uansett. Men det er allikevel noen på jobb i butikken, siden det er en fysisk butikk 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #221188 Del Skrevet 5. august Titania skrev (10 minutter siden): Men det er allikevel noen på jobb i butikken, siden det er en fysisk butikk 😅 Dere er jo butikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august #221189 Del Skrevet 5. august Cid skrev (Akkurat nå): Dere er jo butikken? Nei. Jeg forsøker kontakte kunde - kunden er en butikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august #221190 Del Skrevet 5. august Hører på musikk jeg ikke har hørt på lenge: Marillion 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. august #221191 Del Skrevet 5. august Ble fortalt av helsepersonell at jeg er så bleik, hun lurte på om jeg i det hele tatt var utenfor døra noen gang. Før jeg fikk svart fortsatte hun med hvor viktig det er å få D-vitamin, og komme seg ut litt. Forklarte at jeg har dyr som krever at jeg er ute flere timer hver dag. Bruker bare solfaktor 50 religiøst, og pleier aldri å få noe farge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. august #221192 Del Skrevet 5. august Disney Adult skrev (1 time siden): Ble fortalt av helsepersonell at jeg er så bleik, hun lurte på om jeg i det hele tatt var utenfor døra noen gang. Før jeg fikk svart fortsatte hun med hvor viktig det er å få D-vitamin, og komme seg ut litt. Forklarte at jeg har dyr som krever at jeg er ute flere timer hver dag. Bruker bare solfaktor 50 religiøst, og pleier aldri å få noe farge. Det finnes også i kapselform vitamin D ville jeg svart Synes det er rimelig frekt å kommentere hvor blek man er. Folk synes visst det er ok å fnyse av at man ikke tilber solen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august #221193 Del Skrevet 5. august Har tent grillen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #221194 Del Skrevet 5. august Titania skrev (6 minutter siden): Har tent grillen 🌭? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. august #221195 Del Skrevet 5. august Da var ferien over. Jeg sov dårlig i natt. Dels på grunn av varmen, og dels på grunn av vissheten om at jeg må snu døgnet tilbake til normalen. Men det var godt å komme i gang igjen. Satser på at det blir bedre når det har gått noen dager, og døgnrytmen har jevnet seg ut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #221196 Del Skrevet 5. august Cid skrev (16 minutter siden): 🌭? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august #221197 Del Skrevet 5. august Cid skrev (39 minutter siden): 🌭? Jepp 😁 Vurderte spareribs, men pølser går fortere 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august #221198 Del Skrevet 5. august Titania skrev (50 minutter siden): Har tent grillen Lurven ville sagt metafoooor🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august #221199 Del Skrevet 5. august Titania skrev (3 minutter siden): Jepp 😁 Vurderte spareribs, men pølser går fortere 😅 🤐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. august #221200 Del Skrevet 5. august Jeg gleder meg til håndballkamp i morgen kveld Heia Norge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå