Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #221141 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Å dele er en glede, er ikke det man sier? Husker jeg leste det på smågodtpapiret som barn😁🍬🍭 Cassidy Tvillingene synes at det var sann og klok poesi som var skrevet på det snopepapiret vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221142 Del Skrevet 31. juli Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det var sann og klok poesi som var skrevet på det snopepapiret vi.😉😉 Må lære slikt som barn😁 Eller så kan man få konsekvenser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. juli #221143 Del Skrevet 31. juli Titania skrev (2 timer siden): Nope Han skulle ned og spørre teknikeren om noe, men da han var nede fant han ut at han måtte ut og fikse noe 😅 Så ingen visste hvor han dro, bortsett fra han selv 😅 Typisk fedre 😅 Jeg har et glassklart minne fra jeg var kanskje 4 og var med min far på hagesenteret. Han bare gikk fra meg ute for å gå inn og betale. Det ble et drama og jeg husker skrekkfølelsen veldig godt 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #221144 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Må lære slikt som barn😁 Eller så kan man få konsekvenser! Cassidy Tvillingene deler alt snop broderlig og søsterlig 50/50% vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. juli #221145 Del Skrevet 31. juli SVK skrev (26 minutter siden): Fant denne barneboken fra 1982 på Reddit. Den handler om at vi er alle like, men den bruker nok et språk folk ikke ville brukt i en barnebok i dag: «Sov min gule bror» 😂 Jeg og har noen sånne liggende. Noen som er ganske ille og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. juli #221146 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (4 timer siden): I går sto det ca. 20 måker på en liten gressplen utenfor vinduet mitt. Det virket nesten som om de planla noen rampestreker. Det gjorde de nok. Tidligere i sommer kom en måke stupende med millimeterpresisjon bakfra over skulderen og rett i grillpølsa mi 🤣 Heldigvis fikk den ikke græbbet pølsa, for den skled i ketsjup. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. juli #221147 Del Skrevet 31. juli 8 minutter siden, Boetica said: «Sov min gule bror» 😂 Jeg og har noen sånne liggende. Noen som er ganske ille og. Jepp. Syne det er artig å se hvordant ting har endret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221148 Del Skrevet 31. juli Boetica skrev (11 minutter siden): Det gjorde de nok. Tidligere i sommer kom en måke stupende med millimeterpresisjon bakfra over skulderen og rett i grillpølsa mi 🤣 Heldigvis fikk den ikke græbbet pølsa, for den skled i ketsjup. HAHA, klarer faktisk å forestille med den hendelsen der!😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. juli #221149 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (9 minutter siden): HAHA, klarer faktisk å forestille med den hendelsen der!😂 Jeg så den ikke komme, var skrubbsulten og rakk bare å ta tre tygg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. juli #221150 Del Skrevet 31. juli SVK skrev (14 minutter siden): Jepp. Syne det er artig å se hvordant ting har endret seg. Ja samfunnet har forandret seg veldig mye siden denne typen barnebøker var innafor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221151 Del Skrevet 31. juli (endret) Boetica skrev (5 minutter siden): Jeg så den ikke komme, var skrubbsulten og rakk bare å ta tre tygg 😂 Jeg gleder meg til å skrive inn denne hendelsen slik at det kan lages en video/bilde av dette ved hjelp av kunstig intelligens! Endret 31. juli av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. juli #221152 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg gleder meg til å skrive inn denne hendelsen slik at det kan lages en video/bilde av det ved hjelp av kunstig intelligens! 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221153 Del Skrevet 31. juli Boetica skrev (6 minutter siden): 🤪 Fikk noen komiske bilder da😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. juli #221154 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Fikk noen komiske bilder da😂 Post den AI filmen 🤡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221155 Del Skrevet 31. juli Boetica skrev (2 minutter siden): Post den AI filmen 🤡 Har dessverre ikke et program som lager filmer av kunstig intelligens, den må jeg vente til kommer (selve programmet). Skulle gjerne postet noen av bildene men tror kvinneguiden ikke tillater å legge ut "gjengivelse av tekst, bilder og annet innhold fra eksterne sider".😝 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #221156 Del Skrevet 31. juli SVK skrev (4 timer siden): Fant denne barneboken fra 1982 på Reddit. Den handler om at vi er alle like, men den bruker nok et språk folk ikke ville brukt i en barnebok i dag: Før det var en fornærmelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221157 Del Skrevet 31. juli Jeg vil ha iskrem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #221158 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Jeg vil ha iskrem! Cassidy Tvillingene vil også ha iskrem vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221159 Del Skrevet 31. juli Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil også ha iskrem vi. Krokanis er klar favoritt her.😋Fortjener å kose oss nå som sommeren snart er over! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #221160 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Krokanis er klar favoritt her.😋Fortjener å kose oss nå som sommeren snart er over! Cassidy Tvillingene har to favorittiser hver vi: Det er Krone-Is Jordbær og Krone-Is Sjokolade.👑👑👑👑🍦🍦🍦🍦🍓🍓🍫🍫😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå