Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221081 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Klarer ikke å sove😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221082 Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Godt å se at andre er våkne da😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221083 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Godt å se at andre er våkne da😅 Cassidy Tvillingene er alltid våkne om natten vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221084 Del Skrevet 30. juli (endret) Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er alltid våkne om natten vi. Natta er egentlig en veldig fin tid! 🤩 Synd at man må sove når man skal på jobb eller skole😅 Endret 30. juli av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juli #221085 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Klarer ikke å sove😔 Insomnia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juli #221086 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Natta er egentlig en veldig fin tid! 🤩 Synd at man må sove når man skal på jobb eller skole😅 Man vil lide for det med tiden om man snur døgnet for ofte, prater av erfaring uff. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221087 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Natta er egentlig en veldig fin tid! 🤩 Synd at man må sove når man skal på jobb eller skole😅 Cassidy Tvillingene har fri hele året, så vi kan være våkne om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221088 Del Skrevet 30. juli Cid skrev (2 minutter siden): Insomnia? Nettopp flyttet til en ny plass. Fra bygda til byen.🫠 Har ikke sovet mer en mer en 5 timer på 3 dager. Har prøvd å legge vekk skjermer osv, men det hjelper lite😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221089 Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har fri hele året, så vi kan være våkne om natten. Det høres egentlig litt ut som sommerferie i alle årstider😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221090 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det høres egentlig litt ut som sommerferie i alle årstider😅 Ja Cassidy Tvillingene har 12 måneders sommerferie vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221091 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Har ikke sovet mer en mer en 5 timer på 3 dager. Skrivinga mi sier alt om hvor god søvn jeg har fått...🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221092 Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har 12 måneders sommerferie vi.😉😉 Er det lov å misunne dere?🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221093 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Er det lov å misunne dere?🤩 Ja Cassidy Tvillingene gir deg lov til det vi.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221094 Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene gir deg lov til det vi.😍😍🤩🤩 Jeg kommer til å misunne alle for alt, haha. Snart begynner studietiden for mange og jeg misunner dem som klarer å studere på universitet😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221095 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jeg kommer til å misunne alle for alt, haha. Snart begynner studietiden for mange og jeg misunner dem som klarer å studere på universitet😅 Cassidy Tvillingene ga F i skolen etter ungdomsskolen vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221096 Del Skrevet 30. juli Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene ga F i skolen etter ungdomsskolen vi.😉😉 Videregående er det jeg har fullført, men begynner å bli to år siden jeg ble ferdig der.😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221097 Del Skrevet 30. juli Cid skrev (29 minutter siden): Man vil lide for det med tiden om man snur døgnet for ofte, prater av erfaring uff. Da får jeg bare være våken hele tiden😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #221098 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Da får jeg bare være våken hele tiden😁 Min løsning er å ikke sove på dagen men det er ikke alltid ikke lett 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #221099 Del Skrevet 31. juli Cid skrev (4 minutter siden): Min løsning er å ikke sove på dagen men det er ikke alltid ikke lett 😛 Jeg skulle ønske vi kunne levd som i Sims 4. Da hadde jeg skaffet meg nok poeng til å ikke trenge søvn.😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #221100 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg skulle ønske vi kunne levd som i Sims 4. Da hadde jeg skaffet meg nok poeng til å ikke trenge søvn.😉 Skulle ønske at jeg kunne save og så reloade om jeg gjorde noe dumt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå