Titania Skrevet 29. juli #221061 Del Skrevet 29. juli Har pratet med en person som heter Sau idag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #221062 Del Skrevet 29. juli Titania skrev (3 timer siden): Har pratet med en person som heter Sau idag Sheept å hete det i Norge da. Hen Får sikkert høre masse bææde ordspill.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli #221063 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Sheept å hete det i Norge da. Hen Får sikkert høre masse bææde ordspill.. Det er nok mye mulig Han jobber med sushi, så litt feil navn i forhold til matvare han jobber med også 😛 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #221064 Del Skrevet 29. juli Titania skrev (4 timer siden): Har pratet med en person som heter Sau idag Sau Shaun? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #221065 Del Skrevet 29. juli Titania skrev (2 minutter siden): Det er nok mye mulig Han jobber med sushi, så litt feil navn i forhold til matvare han jobber med også 😛 "Soya-Sau's Sushi pallace" "Maten fældig sikka kvattel - Vi levelel ovel hele Oslo shitty og omegn" 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli #221066 Del Skrevet 29. juli Titania skrev (4 timer siden): Har pratet med en person som heter Sau idag Vil du ha sau, Sau? Sau sin sau sa jeg. Hva heter han? Sau? Ikke sauen, mannen. Sau sier jeg. Synes jeg hører det for meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #221067 Del Skrevet 29. juli Sola de skrev (5 minutter siden): Vil du ha sau, Sau? Sau sin sau sa jeg. Hva heter han? Sau? Ikke sauen, mannen. Sau sier jeg. Synes jeg hører det for meg Manne-sauen? Bukken eller væren du snakker om? Ikke?? Sarusaumann den onde trollmannen. Nei faderullan, nå ble jeg forvirret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli #221068 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Manne-sauen? Bukken eller væren du snakker om? Ikke?? Sarusaumann den onde trollmannen. Nei faderullan, nå ble jeg forvirret Hahahaha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juli #221069 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (56 minutter siden): "Soya-Sau's Sushi pallace" "Maten fældig sikka kvattel - Vi levelel ovel hele Oslo shitty og omegn" 👍 Der vi pleier å kjøpe lunch på torsdager er det litt sånn med norsken 🙈 Kan fort tolkes feil når damen bak disken spør «væ’me?» (være med) - men egentlig lurer hun på om det skal varmes 😂 Sola de skrev (45 minutter siden): Vil du ha sau, Sau? Sau sin sau sa jeg. Hva heter han? Sau? Ikke sauen, mannen. Sau sier jeg. Synes jeg hører det for meg KnekkeBørre skrev (35 minutter siden): Manne-sauen? Bukken eller væren du snakker om? Ikke?? Sarusaumann den onde trollmannen. Nei faderullan, nå ble jeg forvirret 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 30. juli #221070 Del Skrevet 30. juli Jeg gikk en skogstur i dag på en sti vi noen ganger pleide å gå i barndommen. Jeg er livredd for slanger. Plutselig midt i løypa krøp det en slange over veien. Ikke bare én, men hele TO ganger Hadde egentlig tenkt til å gå løypa to ganger, men det ble med den ene. Så da jeg endelig var ferdig med løypa, fortsatte jeg å gå langs hovedveien. Og der møtte jeg slange nr 3! 😂 Livredd for slanger, og møtte 3 på samme dag! Nesten godt gjort! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221071 Del Skrevet 30. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli #221072 Del Skrevet 30. juli Paneera skrev (8 timer siden): Jeg gikk en skogstur i dag på en sti vi noen ganger pleide å gå i barndommen. Jeg er livredd for slanger. Plutselig midt i løypa krøp det en slange over veien. Ikke bare én, men hele TO ganger Hadde egentlig tenkt til å gå løypa to ganger, men det ble med den ene. Så da jeg endelig var ferdig med løypa, fortsatte jeg å gå langs hovedveien. Og der møtte jeg slange nr 3! 😂 Livredd for slanger, og møtte 3 på samme dag! Nesten godt gjort! Slanger Hvor i alle verden er du hen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juli #221073 Del Skrevet 30. juli Paneera skrev (10 timer siden): Jeg gikk en skogstur i dag på en sti vi noen ganger pleide å gå i barndommen. Jeg er livredd for slanger. Plutselig midt i løypa krøp det en slange over veien. Ikke bare én, men hele TO ganger Hadde egentlig tenkt til å gå løypa to ganger, men det ble med den ene. Så da jeg endelig var ferdig med løypa, fortsatte jeg å gå langs hovedveien. Og der møtte jeg slange nr 3! 😂 Livredd for slanger, og møtte 3 på samme dag! Nesten godt gjort! Så en slange selv sist måned når jeg var på tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #221074 Del Skrevet 30. juli Kokt suppe på en halv kilo brokkoli og en halv kilo potet. 👍💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #221075 Del Skrevet 30. juli Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kokt suppe på en halv kilo brokkoli og en halv kilo potet. 👍💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juli #221076 Del Skrevet 30. juli Jeg har handlet på OBS i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juli #221077 Del Skrevet 30. juli Har kjøpt alt for dyr shampo og balsam, bare fordi jeg syns de lukter skikkelig godt 🙈 Men det funker på håret mitt også, da 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221078 Del Skrevet 30. juli Jeg burde sove nå.💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juli #221079 Del Skrevet 30. juli Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg burde sove nå.💤 Hva stopper deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 30. juli #221080 Del Skrevet 30. juli Cid skrev (Akkurat nå): Hva stopper deg? Klarer ikke å sove😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå