Titania Skrevet 30. juni #220521 Del Skrevet 30. juni Jeg har lyst på fløteis, men har bare isbiter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #220522 Del Skrevet 30. juni Lurven skrev (1 time siden): Jeg slutter snart Å produsere farsmelk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. juli #220523 Del Skrevet 1. juli Har akkurat bestilt Gudfaren boken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #220524 Del Skrevet 1. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli #220525 Del Skrevet 1. juli (endret) 6 hours ago, FrankDrebin 2 1/2 said: Har akkurat bestilt Gudfaren boken. Boken filmene er basert på eller en annen bok? Endret 1. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220526 Del Skrevet 1. juli Dette er kult Michael J. Fox spilte med Coldplay på lørdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #220527 Del Skrevet 1. juli Titania skrev (2 minutter siden): Dette er kult Michael J. Fox spilte med Coldplay på lørdag Trist hvor mye han sliter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. juli #220528 Del Skrevet 1. juli 36 minutter siden, SVK said: Boken filene er basert på eller en annen bok? Det er den filmene er basert på, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220529 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (Akkurat nå): Trist hvor mye han sliter Absolutt. Men virker som han er god på å gjøre det beste ut av mulighetene han har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #220530 Del Skrevet 1. juli Titania skrev (1 minutt siden): Absolutt. Men virker som han er god på å gjøre det beste ut av mulighetene han har Han fikk parkinson som 30 åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220531 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (Akkurat nå): Han fikk parkinson som 30 åring. Vet. Stygg sykdom, som så mange andre. Men han er ikke en person som har satt seg ned og gjemt seg bort etter han fikk diagnosen, og det er bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #220532 Del Skrevet 1. juli Titania skrev (2 minutter siden): Vet. Stygg sykdom, som så mange andre. Men han er ikke en person som har satt seg ned og gjemt seg bort etter han fikk diagnosen, og det er bra. Han hadde en artig og kul rolle i Good Wife. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli #220533 Del Skrevet 1. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 1. juli #220534 Del Skrevet 1. juli MANDAG!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli #220535 Del Skrevet 1. juli On 6/27/2024 at 9:28 PM, SVK said: … Jeg tok opp noen fag på Bjørknes fordi jeg ikke fikk 6’ere. En av de ansatte der lo av karakterene mine og sa jeg var jo direkte dum om jeg trodde jeg skulle kunne klare studier på Blindern. Jeg hadde blitt mobbet stygt hele skolegangen, men det var ingen unnskyldning sa vedkommende. Fikk B på Exfac året etter, og en C på Exphil. Jeg fikk en A i et fag jeg var særs interessert i og vurderte kun i hodet å gå ned på Bjørknes og si min mening til den fjot.. eh vedkommende. Men holdt i stedet hodet høyt hevet. Falle ned- nei 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220536 Del Skrevet 1. juli Har sittet 18 min i telefonkø til nets. Det er tiden det tar å høre igjennom alle sangene av ventemusikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli #220537 Del Skrevet 1. juli (endret) 28 minutter siden, Peanut said: Jeg tok opp noen fag på Bjørknes fordi jeg ikke fikk 6’ere. En av de ansatte der lo av karakterene mine og sa jeg var jo direkte dum om jeg trodde jeg skulle kunne klare studier på Blindern. Jeg hadde blitt mobbet stygt hele skolegangen, men det var ingen unnskyldning sa vedkommende. Fikk B på Exfac året etter, og en C på Exphil. Jeg fikk en A i et fag jeg var særs interessert i og vurderte kun i hodet å gå ned på Bjørknes og si min mening til den fjot.. eh vedkommende. Men holdt i stedet hodet høyt hevet. Falle ned- nei Han burde fått sparken! Trist å høre om både mobbingen og han ansatte på Bjørknes. Bra du studerte likevel og klarte å få toppkarakterer! Endret 1. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli #220538 Del Skrevet 1. juli Peanut skrev (12 minutter siden): Jeg tok opp noen fag på Bjørknes fordi jeg ikke fikk 6’ere. En av de ansatte der lo av karakterene mine og sa jeg var jo direkte dum om jeg trodde jeg skulle kunne klare studier på Blindern. Jeg hadde blitt mobbet stygt hele skolegangen, men det var ingen unnskyldning sa vedkommende. Fikk B på Exfac året etter, og en C på Exphil. Jeg fikk en A i et fag jeg var særs interessert i og vurderte kun i hodet å gå ned på Bjørknes og si min mening til den fjot.. eh vedkommende. Men holdt i stedet hodet høyt hevet. Falle ned- nei For en idiot. Vedkommende har ingenting i jobben sin å gjøre! En i en slik stilling skal motivere, ikke bryte en ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli #220539 Del Skrevet 1. juli 15 minutter siden, Sola de said: For en idiot. Vedkommende har ingenting i jobben sin å gjøre! En i en slik stilling skal motivere, ikke bryte en ned Enig. Han er dobbel-idiot. I tillegg til at han oppførte seg som en drittsekk mot Peanut så mister også skolen kunder når han holder på slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli #220540 Del Skrevet 1. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå