Cid Skrevet 28. juni #220381 Del Skrevet 28. juni Millimani skrev (5 minutter siden): Jeg har på meg gul bh, og har vaska tre andre bh-er i dag Er de i rødt, hvitt og blått? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. juni #220382 Del Skrevet 28. juni Cid skrev (6 minutter siden): Er de i rødt, hvitt og blått? Blå, turkis og hvit. Neste gang trenger ny får jeg kjøpe rød 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220383 Del Skrevet 28. juni Cid skrev (9 timer siden): Fyrst Albert er sønn av den avdøde amerikanske skuespillerinnen Grace Kelly. Hu døde i en bilulykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni #220384 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (1 minutt siden): Hu døde i en bilulykke Tragisk ungt hun døde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. juni #220385 Del Skrevet 28. juni Jeg spiller tetris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220386 Del Skrevet 28. juni (endret) Lurven skrev (7 minutter siden): Hu døde i en bilulykke En rå en også. Skjerf i bakhjul... (Muligens jug) Endret 28. juni av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni #220387 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): En rå en også. Skjerf i bakhjul... Skjedde det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220388 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): En rå en også. Skjerf i bakhjul... (Muligens jug) Det var skjerm ikke skjerf Sånne feil kan skje når man oversetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220389 Del Skrevet 28. juni Cid skrev (Akkurat nå): Skjedde det? Mulig jeg blander hendelser her.. Jeg husker i ungdommen jeg leste om en kjendis som omkom i en bilulykke på den franske rivieraen hvor skjerfet hadde blåst inn i bakhjulene. Veldig usikker på om dette var Grace Kelly.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. juni #220390 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Mulig jeg blander hendelser her.. Jeg husker i ungdommen jeg leste om en kjendis som omkom i en bilulykke på den franske rivieraen hvor skjerfet hadde blåst inn i bakhjulene. Veldig usikker på om dette var Grace Kelly.. Var ikke yngstedatteren med i bilen? Mener jeg leste om det i ukeblader som barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220391 Del Skrevet 28. juni Full dementi: Jeg spredte løgn og fanteri! Grace Kelly surret ikke skjerfet sitt inn i bakhjulene å døde. Jeg har lest meg opp.. Hun og hennes datter Stephanie kjørte en gammel Rover. Bilen skal på et tidspunkt mistet bremsene. Datteren dro i håndbrekket og bilen forsvant utfor en 40 meter høy skråning.. Stephanie ble moderat skadet og Grace Kelly døde av indre blødninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. juni #220392 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Full dementi: Jeg spredte løgn og fanteri! Grace Kelly surret ikke skjerfet sitt inn i bakhjulene å døde. Jeg har lest meg opp.. Hun og hennes datter Stephanie kjørte en gammel Rover. Bilen skal på et tidspunkt mistet bremsene. Datteren dro i håndbrekket og bilen forsvant utfor en 40 meter høy skråning.. Stephanie ble moderat skadet og Grace Kelly døde av indre blødninger. Hvem var føreren av dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220393 Del Skrevet 28. juni Sola de skrev (6 minutter siden): Var ikke yngstedatteren med i bilen? Mener jeg leste om det i ukeblader som barn. Dette medfører riktighet. Stephanie var med i bilen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220394 Del Skrevet 28. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Hvem var føreren av dem? Grace Kelly. Egentlig skulle hun hatt sjåfør, men valgte å kjøre selv da det ikke var plass til 3 i bilen med all bagasjen de skulle ha med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. juni #220395 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Grace Kelly. Egentlig skulle hun hatt sjåfør, men valgte å kjøre selv da det ikke var plass til 3 i bilen med all bagasjen de skulle ha med. Var vel ikke helt vanlig å bruke bilbelte heller den gang. Var flere biler som ikke hadde bilbelter i baksetet husker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220396 Del Skrevet 28. juni Sola de skrev (1 minutt siden): Var vel ikke helt vanlig å bruke bilbelte heller den gang. Var flere biler som ikke hadde bilbelter i baksetet husker jeg. Husker god jeg og søsteren min lå på madrasser og puter bakerst i stasjonsvogna på bilferie. Good times ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. juni #220397 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Husker god jeg og søsteren min lå på madrasser og puter bakerst i stasjonsvogna på bilferie. Good times ❤️ Hos oss var det jeg og søskenet mitt på hver sin side og hunden i mellom oss i baksetet. Søskenet mitt ble ALLTID bilsyk og spydde Godterier skulle det selvsagt ha likevel 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220398 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (1 time siden): Husker god jeg og søsteren min lå på madrasser og puter bakerst i stasjonsvogna på bilferie. Good times ❤️ Jeg lå i baksetet uten pute og madrass, slik luksus hadde ikke vi råd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220399 Del Skrevet 28. juni Sola de skrev (1 time siden): Hos oss var det jeg og søskenet mitt på hver sin side og hunden i mellom oss i baksetet. Søskenet mitt ble ALLTID bilsyk og spydde Godterier skulle det selvsagt ha likevel Det verste var at fattern alltid skulle røyke i bilen. Og vi fikk ikke ha vinduet oppe for da ble det trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220400 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (8 minutter siden): Jeg lå i baksetet uten pute og madrass, slik luksus hadde ikke vi råd til Arbeiderklasse ass.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå