Odhrán Ó Máille Skrevet 25. juni #220321 Del Skrevet 25. juni De 10 beste sangene fra Les Miserables musikalen. On My Own Do You Hear The People Sing I Have Dream One Day More Empty Chairs at Empty Tables Bring Him Home Little Fall of Rain Building the Barricade In My Life Valjean's Death 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. juni #220322 Del Skrevet 25. juni Det var en fin tur i sola 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni #220323 Del Skrevet 25. juni Odhrán Ó Máille skrev (18 minutter siden): De 10 beste sangene fra Les Miserables musikalen. On My Own Do You Hear The People Sing I Have Dream One Day More Empty Chairs at Empty Tables Bring Him Home Little Fall of Rain Building the Barricade In My Life Valjean's Death Så den for sånn 23 år siden, gråt litt, husker jeg. På sang to på lista di🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni #220324 Del Skrevet 25. juni Seier som Jakob Sande: I morgon vil eg byrja på eit nytt og betre liv, -trur eg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 25. juni #220325 Del Skrevet 25. juni Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Så den for sånn 23 år siden, gråt litt, husker jeg. På sang to på lista di🥹 Jeg har bare sett den på Blu-Ray Men jeg skal se den live i Desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni #220326 Del Skrevet 25. juni Odhrán Ó Máille skrev (2 minutter siden): Jeg har bare sett den på Blu-Ray Men jeg skal se den live i Desember Håper det blir bra, jeg så den i London og koste meg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni #220327 Del Skrevet 25. juni 7 minutter siden, Odhrán Ó Máille said: Jeg har bare sett den på Blu-Ray Men jeg skal se den live i Desember Så kult! Håper du blir fornøyd med forestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 25. juni #220328 Del Skrevet 25. juni (endret) Kom nettopp inn fra kveldsturen og har bestilt broderi-tråder til nytt prosjekt. Endret 25. juni av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. juni #220329 Del Skrevet 25. juni Det er så sykt teit, men på veien i dag kom vi forbi et sted som het Bøvre og rett i nærheten Øvre Bøvre. Fikk latterkrampe deluxe. Jeg måtte slakke ned på farten for jeg lo sånn 🤣 Nå klarer jeg ikke si mer enn Øvre og så ler jeg. Huff 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #220330 Del Skrevet 25. juni Peanut skrev (3 minutter siden): Det er så sykt teit, men på veien i dag kom vi forbi et sted som het Bøvre og rett i nærheten Øvre Bøvre. Fikk latterkrampe deluxe. Jeg måtte slakke ned på farten for jeg lo sånn 🤣 Nå klarer jeg ikke si mer enn Øvre og så ler jeg. Huff 😆 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni #220331 Del Skrevet 25. juni Peanut skrev (11 minutter siden): Det er så sykt teit, men på veien i dag kom vi forbi et sted som het Bøvre og rett i nærheten Øvre Bøvre. Fikk latterkrampe deluxe. Jeg måtte slakke ned på farten for jeg lo sånn 🤣 Nå klarer jeg ikke si mer enn Øvre og så ler jeg. Huff 😆 Skjønner deg godt, ler ennå av min gode middag i Langballe sist uke. Og blokka med navnet Bøgebjerget her borti😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. juni #220332 Del Skrevet 25. juni Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Skjønner deg godt, ler ennå av min gode middag i Langballe sist uke. Og blokka med navnet Bøgebjerget her borti😂😂😂 Jeg møtte en ingvild langballe på jobb en gang, jeg klarte å holde masken, men lo høyt inni meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #220333 Del Skrevet 26. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 26. juni #220334 Del Skrevet 26. juni Freyja Valkyrie skrev (13 timer siden): Jeg dro frem sofaen og støvsuget bak den, skal si det var mange hybelkaniner der 🙉 Jeg tror jeg må støvsuge under sofaen i dag, men vurderer å vente til huskyen drar hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juni #220335 Del Skrevet 26. juni Skal innom jobb på lunch idag. Men somler med å dra dit, fordi jeg vil jobbe minst mulig når jeg er innom 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #220336 Del Skrevet 26. juni Titania skrev (3 minutter siden): Skal innom jobb på lunch idag. Men somler med å dra dit, fordi jeg vil jobbe minst mulig når jeg er innom 😝 Hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juni #220337 Del Skrevet 26. juni (endret) KnitAndCoffee skrev (50 minutter siden): Jeg tror jeg må støvsuge under sofaen i dag, men vurderer å vente til huskyen drar hjem. Det tenker jeg er lurt. Endret 26. juni av Freyja Valkyrie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juni #220338 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (12 minutter siden): Hvorfor? Har fortsatt ferie. Er jeg der 45 min før lunchen må jeg garantert jobbe mer enn jeg har lyst til 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. juni #220339 Del Skrevet 26. juni Titania skrev (15 minutter siden): Har fortsatt ferie. Er jeg der 45 min før lunchen må jeg garantert jobbe mer enn jeg har lyst til 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. juni #220340 Del Skrevet 26. juni Ble 45 min jobbing allikevel 😂 Men hyggelig lunch 😊 Og fint å se at kollegaen får forstå hvorfor jeg sliter med å få total oversikt når det kommer for mye greier på en gang. Min del av pulten var ryddig da jeg tok ferie - det var den IKKE idag 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå