jukkapalme Skrevet 23. juni #220241 Del Skrevet 23. juni Cid skrev (4 minutter siden): Brunsaus. Ææææææh, nå blir aldri kjøttkaker i brun saus det samme igjen 🤪😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni #220242 Del Skrevet 23. juni jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ææææææh, nå blir aldri kjøttkaker i brun saus det samme igjen 🤪😂 Brun saus i brun øyet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 23. juni #220243 Del Skrevet 23. juni Jeg har bestilt billett til Les Miserables musikalen i Oslo til Desember. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. juni #220244 Del Skrevet 23. juni Endelig mandag... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. juni #220245 Del Skrevet 23. juni Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Står opp ca 5.30 hver morgen. Lager meg kaffe, tar på ulltøy og og ser på dette. Er så bra start på dagen💙 Den var fin , håper det ikke var den som ble kjørt i senk idag.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni #220246 Del Skrevet 24. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 24. juni #220247 Del Skrevet 24. juni Som et resultat av kjedsomhet, omgjorde jeg Fader Jakob og Petter Edderkopp til et stykke skrevet for aggressive staccato strykere. Laveste note er #D3 og høyeste er #A5. Utrolig bassy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. juni #220248 Del Skrevet 24. juni Det er ett halvt år til julaften i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 24. juni #220249 Del Skrevet 24. juni Jeg så på en britisk komiserie som heter Yonderland i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. juni #220250 Del Skrevet 24. juni Satt meg på biblioteket her , og fått de første skitslengingene etter meg ..gris.. av en befolkning som er tuftet på overgrepsnatir , nyter psykisk vold og overgrep mot andre ..lever og ånder av hathandlnger som samlingspunkt.. oppfostret av læstadianere i nord.. jaja, slike man skal ha det fra.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 24. juni #220251 Del Skrevet 24. juni Det er varmt ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. juni #220252 Del Skrevet 24. juni Man skal jo egentlig bli vernet mot den type handlinger ..når en befolkning , tuftet på overgreosbatur samler seg mot ett enkeltindivid..men det finnes jo ikke politi her , den driten som går i uniformene er lynsjmobb.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. juni #220253 Del Skrevet 24. juni Det er ingen politimester som har satt seg ned med korpset sitt og sagt at folk aper seg ut på Baktus , han har bare ett liv han som oss andre..hva skal vi gjøre med det ? Nei, politiet er ingenting annet enn velferdsprofitører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. juni #220254 Del Skrevet 24. juni Det sier seg selv at staten , via sin politimester , må stille seg spørsmålet , hva gjør vår fraværende med hans livskvalitet? Han har jo krav på livskvalitet han som oss andre...nå sitter vi p ser på at han er i hendene på overgriperne i nord...hvilket ansvar har vi som stat ? Er det grunnloven det er noe galt med ? Er det FNs verdenserklæring om menneskerettigheter det er noe galt med? Erdet den europeiske menneskerihetskonvensjon det er noe galt med ? Er det definisjonen av tortur det er noe galt med..? Eller har staten gitt signaler på at alt er lov.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. juni #220255 Del Skrevet 24. juni Syns det er teit at de ikke har proviva i Norge 😑 Jeg liker egentlig ikke mango, men den med mango er god 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. juni #220256 Del Skrevet 24. juni Det eneste staten har gjort er åfrarøve meg retten til å være et rettdsubjekt, via politiet .noe som i seg selv er menneskerettsbrudd . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni #220257 Del Skrevet 24. juni Titania skrev (23 minutter siden): Syns det er teit at de ikke har proviva i Norge 😑 Jeg liker egentlig ikke mango, men den med mango er god 😁 Aldri hørt om en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. juni #220258 Del Skrevet 24. juni Cid skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om en gang De selger det jo ikke i Norge så 😝 Ikke noe veldig spesielt - juice med bakterier som er bra for magen 😅 Men den er veldig god, så skulle gjerne fått kjøpt den hjemme 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni #220259 Del Skrevet 24. juni Titania skrev (1 minutt siden): De selger det jo ikke i Norge så 😝 Ikke noe veldig spesielt - juice med bakterier som er bra for magen 😅 Men den er veldig god, så skulle gjerne fått kjøpt den hjemme 😅 Importere da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. juni #220260 Del Skrevet 24. juni Cid skrev (1 minutt siden): Importere da? Jeg gidder ikke ta med meg så mye tunge ting på bussen 😅 Og å starte import for å få det i butikkene hjemme får andre ta seg av 😝 Får nyte det når jeg er her, og kjøpe på svinesund de få gangene jeg får vært der 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå