jukkapalme Skrevet 23. juni #220221 Del Skrevet 23. juni God søndag og St. Hans, folkens! Blir ikke noe St. Hans-bål her, men jeg og samboeren skal grille noe god mat i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #220222 Del Skrevet 23. juni jukkapalme skrev (2 timer siden): God søndag og St. Hans, folkens! Blir ikke noe St. Hans-bål her, men jeg og samboeren skal grille noe god mat i kveld. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takk og det deler jeg videre til alle sammen. Svak sol her i dag og stille i trærne. Det betyr nok at folk kan tenne sine bål på en sikker måte...og vi har hatt nok regn også, så brannfaren i lyng og kratt er borte. Jeg blir hjemme og feirer med dere. Cassidy Tvillingene ønsker dere en God St. Hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. juni #220223 Del Skrevet 23. juni Skal gi bort strikkegavene idag - spent på om de faller i smak 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 23. juni #220224 Del Skrevet 23. juni (endret) Gaupa er ikke utrydningstruet lenger. Stor hertugen av Luxembourg skal vist abdisere og overlate tronen til sin sønn Endret 23. juni av Odhrán Ó Máille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. juni #220225 Del Skrevet 23. juni Jeg skal ikke være sammen med andre på denne sankthans-kvelden, bare kose meg hjemme alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni #220226 Del Skrevet 23. juni Jeg er stappmett av grillmat, salat og hjemmelaget potetsalat. Samboeren min er en god kokk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #220227 Del Skrevet 23. juni jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jeg er stappmett av grillmat, salat og hjemmelaget potetsalat. Samboeren min er en god kokk. Cassidy Tvillingene liker å høre at du koser deg på St. Hansaften vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juni #220228 Del Skrevet 23. juni 3 minutter siden, jukkapalme said: Jeg er stappmett av grillmat, salat og hjemmelaget potetsalat. Samboeren min er en god kokk. Sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. juni #220229 Del Skrevet 23. juni 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #220230 Del Skrevet 23. juni Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at den reven er skikkelig søt.🦊🦊🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni #220231 Del Skrevet 23. juni Tenkte på deg da vi spiste lunsj ute i dag @Lurven, de hadde rævesovs på menyen😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni #220232 Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at du koser deg på St. Hansaften vår gode venn @jukkapalme Takk, dere 💜 Håper dere også koser dere. SVK skrev (1 time siden): Sånn det skal være! Hehe, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #220233 Del Skrevet 23. juni jukkapalme skrev (1 minutt siden): Takk, dere 💜 Håper dere også koser dere. Hehe, ikke sant? Cassidy Tvillingene koser oss begge to, og vi liker å høre at du også koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni #220234 Del Skrevet 23. juni Lest ut en bok på ferie så langt. Ny i morgen🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni #220235 Del Skrevet 23. juni Står opp ca 5.30 hver morgen. Lager meg kaffe, tar på ulltøy og og ser på dette. Er så bra start på dagen💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. juni #220236 Del Skrevet 23. juni Det har vært en slags forsinket bryllupsfeiring her idag. God mat, fine folk jeg skulle ønske jeg hadde litt mer av i livet 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #220237 Del Skrevet 23. juni Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Står opp ca 5.30 hver morgen. Lager meg kaffe, tar på ulltøy og og ser på dette. Er så bra start på dagen💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. juni #220238 Del Skrevet 23. juni Frøkenfryden skrev (1 time siden): Tenkte på deg da vi spiste lunsj ute i dag @Lurven, de hadde rævesovs på menyen😂 Usikker på om jeg vil vite hva det er😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni #220239 Del Skrevet 23. juni Lurven skrev (24 minutter siden): Usikker på om jeg vil vite hva det er😆 Rumpesaus, seff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni #220240 Del Skrevet 23. juni jukkapalme skrev (1 minutt siden): Rumpesaus, seff Brunsaus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå