KnekkeBørre Skrevet 20. juni #220161 Del Skrevet 20. juni Baktus2024 skrev (Akkurat nå): Ja selvgjort er velgjort 🙂 Absolutt 🫵😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. juni #220162 Del Skrevet 20. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Absolutt 🫵😎 Å dundre ballen i eget mål så blir en jo svært høyt elsket av hele landet sitt også..beæret 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #220163 Del Skrevet 20. juni Baktus2024 skrev (2 minutter siden): Å dundre ballen i eget mål så blir en jo svært høyt elsket av hele landet sitt også..beæret 🙂 Mål er mål sier'em. Det går som regel bra om du ikke spiller for søramerikanske lag. Da bør du løpe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. juni #220164 Del Skrevet 20. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Mål er mål sier'em. Det går som regel bra om du ikke spiller for søramerikanske lag. Da bør du løpe.. Han er blitt stjerne i Spania han , hadde han satt ett i det spanske målet så hadde han blitt stjerne i både Spania og Italia ...ikke verst på en kveld..🙂 nei nå kryper jeg inn i soveposen og hører på froskene 🙂 godnatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #220165 Del Skrevet 20. juni Baktus2024 skrev (Akkurat nå): Han er blitt stjerne i Spania han , hadde han satt ett i det spanske målet så hadde han blitt stjerne i både Spania og Italia ...ikke verst på en kveld..🙂 nei nå kryper jeg inn i soveposen og hører på froskene 🙂 godnatt Sov godt, min friluftsvenn 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220166 Del Skrevet 20. juni Baktus2024 skrev (15 minutter siden): Han er blitt stjerne i Spania han , hadde han satt ett i det spanske målet så hadde han blitt stjerne i både Spania og Italia ...ikke verst på en kveld..🙂 nei nå kryper jeg inn i soveposen og hører på froskene 🙂 godnatt Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt @Baktus2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni #220167 Del Skrevet 20. juni Den nye sangen til Coldplay er ute 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #220168 Del Skrevet 21. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni #220169 Del Skrevet 21. juni God fredag. ( 🥱 ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. juni #220170 Del Skrevet 21. juni Regn og trafikkstøy.. håper fortsatt på oppholdsvær utover dagen ... Dette er ikke fredagsstemning men mandags stemning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 21. juni #220171 Del Skrevet 21. juni Skal straks ut å lufte bikja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. juni #220172 Del Skrevet 21. juni Idag og i morgen er helligdager i Sverige. Idag er de fleste butikkene åpne, men stenger tidligere, i morgen er det stort sett bare matbutikker som er åpne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #220173 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): God fredag. ( 🥱 ) Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godfredag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. juni #220174 Del Skrevet 21. juni Da er jeg tilbake i det grønne .og klar for EM kl 3 pm. En ting er viktig her oppe i nord , der det er like lyst om natta som om dagen og det er p stille klokken til 12-timer ..altså am og pm , slik at en ikke sover seg til en forvirring 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. juni #220175 Del Skrevet 21. juni Jeg bestilte en figur fra Outland 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. juni #220176 Del Skrevet 21. juni Har vært og sett på folkedans og alle barna som danset rundt maistangen 😊 Koselig tradisjon, syns jeg - selv om jeg ikke føler for å være med på dansingen selv 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juni #220177 Del Skrevet 21. juni Jeg brant meg på brennesle i sted. Satans plantejævel! 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juni #220178 Del Skrevet 21. juni jukkapalme skrev (31 minutter siden): Jeg brant meg på brennesle i sted. Satans plantejævel! 🤬 🩹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #220179 Del Skrevet 21. juni jukkapalme skrev (1 time siden): Jeg brant meg på brennesle i sted. Satans plantejævel! 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. juni #220180 Del Skrevet 21. juni En kamp igjen ikveld, så blir det vel noe natt fotografering .. det fine nå når det er så lyst om natta er at batteriet på kamera varer mye lengre ..slipper de der 20/30 sekunder lange eksponeringen, som sluker batteri. Imorgen kommer sola tilbake .. 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå