Odhrán Ó Máille Skrevet 20. juni #220141 Del Skrevet 20. juni I dag er det Sommersolverv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #220142 Del Skrevet 20. juni Titania skrev (17 timer siden): Hørte en litt annerledes trafikkmelding på radio i ste. «En rød pickup på vei fra sykehuset i Malmø til Lund, kjører disse veiene: ... Om du ser den, slipp den forbi - det er organtransport». Rart de da ikke heller sender det i en ambulanse med fulle sirener? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni #220143 Del Skrevet 20. juni Boetica skrev (37 minutter siden): Rart de da ikke heller sender det i en ambulanse med fulle sirener? Det tenkte vi også 😅 Kanskje det var eneste bil tilgjengelig eller noe 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #220144 Del Skrevet 20. juni Titania skrev (1 minutt siden): Det tenkte vi også 😅 Kanskje det var eneste bil tilgjengelig eller noe 😅 Ja antagelig var en rød pickup det beste de kunne finne 😅 Skulle kanskje tro at politiet kunne avsett en bil, det er vel bare snakk om en slags kjølebag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. juni #220145 Del Skrevet 20. juni Titania skrev (19 timer siden): Hørte en litt annerledes trafikkmelding på radio i ste. «En rød pickup på vei fra sykehuset i Malmø til Lund, kjører disse veiene: ... Om du ser den, slipp den forbi - det er organtransport». Hva slags organer er det snakk om her😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220146 Del Skrevet 20. juni Peanut skrev (9 timer siden): Jeg synes dette er fascinerende: https://www.sfgate.com/obscuresf/article/history-of-California-swastika-building-17241331.php <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220147 Del Skrevet 20. juni Titania skrev (4 timer siden): Takk takk 😊 Blir så godt som alltid syk på ferie, så det var på en måte ventet - så får bare håpe det holder seg sånn det er nå 😅 Ingen store planer idag uansett, annet enn å forberede litt ting til kaka som skal lages i morgen og å holde denne pelsballen som fortsatt fotfølger meg med selskap 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220148 Del Skrevet 20. juni Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Den blir nok bra, for jeg skal ha is i dag. God snart formiddag herfra. Si meg, er den knallhardt kokt...eller lettrukket, den kaffen? Cassidy Tvillingene har også spist iskrem i dag vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 20. juni #220149 Del Skrevet 20. juni Det er nå 21 Juni i Australia Noe som betyr at det er Vintersolverv i Australia. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni #220150 Del Skrevet 20. juni Lurven skrev (20 minutter siden): Hva slags organer er det snakk om her😁 Det sa de ikke noe om 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juni #220151 Del Skrevet 20. juni Etter mye om og men og alt mulig tull med Skatteetat og Kartverk og Gud vet hva, så er nå altså forrige huset tinglyst på han som kjøpte, slik at mine foreldre forhåpentligvis slipper mer krav om penger og slikt som de ikke har noe med lenger. Huset ble jo solgt høsten 22 <_< 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220152 Del Skrevet 20. juni Peanut skrev (2 minutter siden): Etter mye om og men og alt mulig tull med Skatteetat og Kartverk og Gud vet hva, så er nå altså forrige huset tinglyst på han som kjøpte, slik at mine foreldre forhåpentligvis slipper mer krav om penger og slikt som de ikke har noe med lenger. Huset ble jo solgt høsten 22 <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 20. juni #220153 Del Skrevet 20. juni Det er skikkelig drittvær i Trøndelag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. juni #220154 Del Skrevet 20. juni Dagen idag .løping mellom bygene for å finne støpsel til å lade batterier og mobil..ikke bare bare, mobilen lader 25 prosent pr time..smuglade i 3timer er lang tid...guffent vær her..hele dagen gikk .samtidig skal jeg høre 3 EM kamper pr dag . Blir bedre til helga, sies det . 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #220155 Del Skrevet 20. juni Baktus2024 skrev (3 minutter siden): Dagen idag .løping mellom bygene for å finne støpsel til å lade batterier og mobil..ikke bare bare, mobilen lader 25 prosent pr time..smuglade i 3timer er lang tid...guffent vær her..hele dagen gikk .samtidig skal jeg høre 3 EM kamper pr dag . Blir bedre til helga, sies det . 🙂 Livet er enklere for oss som ikke liker fotball 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #220156 Del Skrevet 20. juni Lurven skrev (2 timer siden): Hva slags organer er det snakk om her😁 Jeg vet vi tenker likt her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220157 Del Skrevet 20. juni KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Jeg vet vi tenker likt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. juni #220158 Del Skrevet 20. juni Da var kampen Italia Spania over , ett mål og det ble scoret av Italia men Spania vant. Sånn er galskapen.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #220159 Del Skrevet 20. juni Baktus2024 skrev (6 minutter siden): Da var kampen Italia Spania over , ett mål og det ble scoret av Italia men Spania vant. Sånn er galskapen.. Skal du få målene gjort, så må'ru score dem sjæl 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. juni #220160 Del Skrevet 20. juni KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Skal du få målene gjort, så må'ru score dem sjæl 😎 Ja selvgjort er velgjort 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå