Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #219981 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Jepp. Det tas shit ups, glutenfrie pepperkake-dickpicks og drikkes gulrotsprit her. Skjer'a? 🤤 😉😉 Cid skrev (11 minutter siden): Hos funkygine? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #219982 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. juni #219983 Del Skrevet 15. juni Ser ut til å bli en fin lørdag så jeg får nyte dagen i kjole på shopping og utepils. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #219984 Del Skrevet 15. juni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni #219985 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (12 timer siden): Ute og knekker brød på denne lørdags kveld? Er det det ungdommen kaller ronking nå for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. juni #219986 Del Skrevet 15. juni Tog København-Helsingør (ca 55 min) koster 24 danske kr i morgen kveld 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 15. juni #219987 Del Skrevet 15. juni (endret) Det kraftige regnværet som var meldt, har ikke kommet enda. Det skulle ha kommet for flere timer siden, i følge værmeldingen. Endret 15. juni av Odhrán Ó Máille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #219988 Del Skrevet 15. juni Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): 🦊🦊🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #219989 Del Skrevet 15. juni Titania skrev (40 minutter siden): Tog København-Helsingør (ca 55 min) koster 24 danske kr i morgen kveld 🙈 Det var billig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. juni #219990 Del Skrevet 15. juni Sola de skrev (27 minutter siden): Det var billig! Veldig 😁 42 kr til København på dagen i morgen, men det er fortsatt veldig billig 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #219991 Del Skrevet 15. juni Titania skrev (1 time siden): Veldig 😁 42 kr til København på dagen i morgen, men det er fortsatt veldig billig 😅 Slike priser det skulle vært her på toget. Synes togprisene har steget veldig siden pandemien kom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. juni #219992 Del Skrevet 15. juni Sola de skrev (51 minutter siden): Slike priser det skulle vært her på toget. Synes togprisene har steget veldig siden pandemien kom. Jepp, det er veldig behagelig med tog, men ikke spesielt hyggelig å betale for 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #219993 Del Skrevet 15. juni Jeg tar en tur ut i regnet, får se om det hjelper med litt frisk luft er så slapp og trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juni #219994 Del Skrevet 15. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 15. juni #219995 Del Skrevet 15. juni Sveits slo Ungarn 3-1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #219996 Del Skrevet 15. juni Spania spiller om en halv time mot Kroatia. Tipper 2-1 til Spania. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. juni #219997 Del Skrevet 15. juni Titania skrev (3 timer siden): Veldig 😁 42 kr til København på dagen i morgen, men det er fortsatt veldig billig 😅 Det er 64 norske, vi har tilsvarende togstrekninger i Norge som er billigere enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 15. juni #219998 Del Skrevet 15. juni I dag har jeg kjøpt meg en ny potteplante, lurer på hvorfor Vanligvis dreper jeg dem innen 2 uker, men som evig optimist kan jeg jo håpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #219999 Del Skrevet 15. juni Det er sol i Berlin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. juni #220000 Del Skrevet 15. juni Boetica skrev (1 time siden): Det er 64 norske, vi har tilsvarende togstrekninger i Norge som er billigere enn det. Det er nok mulig, men ikke der jeg tar tog i hvertfall 😅 Sarpsborg til Moss tar 40 min og koster 158kr 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå