Boetica Skrevet 7. juni #219741 Del Skrevet 7. juni Takk dere, for oppmuntrende ord 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #219742 Del Skrevet 7. juni Boetica skrev (16 minutter siden): Takk dere, for oppmuntrende ord 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #219743 Del Skrevet 7. juni Vekten min er koblet til en app som registrer hvor mye jeg veier og målet mitt. Jeg har tenkt å veie meg hver fredag fremover og kanskje poste om det her siden det sikkert er uinteressant 😛 I dag så veide jeg 129kg, da har jeg gått ned 1 kg siden sist fredag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. juni #219744 Del Skrevet 7. juni Cid skrev (1 time siden): Vekten min er koblet til en app som registrer hvor mye jeg veier og målet mitt. Jeg har tenkt å veie meg hver fredag fremover og kanskje poste om det her siden det sikkert er uinteressant 😛 I dag så veide jeg 129kg, da har jeg gått ned 1 kg siden sist fredag. Så bra! 👏 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. juni #219745 Del Skrevet 7. juni Titter innom for å si hei Har vært borte noen uker nå selv om sikkert ikke så mange har merket det, hehe 😂 Har ikke vært utestengt eller noe, bare depresjonen og angsten som herjer sånn og det er alltid verst på sommeren Slutt på den intense varmen for en stund nå da, heldigvis, men det er blitt grisekaldt i stedet 🥶 En mellomting hadde vært fint 😂 Håper dere alle har det bra 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. juni #219746 Del Skrevet 7. juni Cid skrev (1 time siden): Vekten min er koblet til en app som registrer hvor mye jeg veier og målet mitt. Jeg har tenkt å veie meg hver fredag fremover og kanskje poste om det her siden det sikkert er uinteressant 😛 I dag så veide jeg 129kg, da har jeg gått ned 1 kg siden sist fredag. Så bra, @Cid, flink du er! 💪🏻 En kg på en uke er veldig bra 👏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #219747 Del Skrevet 7. juni jukkapalme skrev (1 minutt siden): Titter innom for å si hei Har vært borte noen uker nå selv om sikkert ikke så mange har merket det, hehe 😂 Har ikke vært utestengt eller noe, bare depresjonen og angsten som herjer sånn og det er alltid verst på sommeren Slutt på den intense varmen for en stund nå da, heldigvis, men det er blitt grisekaldt i stedet 🥶 En mellomting hadde vært fint 😂 Håper dere alle har det bra 💜 Cassidy Tvillingene har savnet deg her, vi er glade for å få besøk av deg her nå vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. juni #219748 Del Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har savnet deg her, vi er glade for å få besøk av deg her nå vår gode venn @jukkapalme Tusen takk, søtnoser, har savnet dere også Nå ligger den den eldste katten min på stolryggen min og maler meg i øret 😻 Hun er 16 år og jeg har hatt henne siden hun var 12 uker. Elsker henne så høyt og hun fotfølger meg overalt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #219749 Del Skrevet 7. juni jukkapalme skrev (3 minutter siden): Tusen takk, søtnoser, har savnet dere også Nå ligger den den eldste katten min på stolryggen min og maler meg i øret 😻 Hun er 16 år og jeg har hatt henne siden hun var 12 uker. Elsker henne så høyt og hun fotfølger meg overalt Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut.😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juni #219750 Del Skrevet 7. juni Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Power nap er livet ass! Virkelig 🤩 Det gjorde at middagen ble hyggeligere uten ekstra mye gjesp også 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #219751 Del Skrevet 8. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. juni #219752 Del Skrevet 8. juni Det er lørdag og jeg skal på shopping til kl 13, og deretter pynte meg og kose meg hjemme med god mat og vin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. juni #219753 Del Skrevet 8. juni Kirkegården jeg var innom i går hadde en gravstøtte der et ektepar, mannen født mai og kvinnen født oktober i 1887 hadde dødd henholdsvis 1959 og 1984. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juni #219754 Del Skrevet 8. juni På et utested i Fredrikstad er det et klistremerke på do: Bry deg, si nei til Bodø. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. juni #219755 Del Skrevet 8. juni Titania skrev (23 minutter siden): På et utested i Fredrikstad er det et klistremerke på do: Bry deg, si nei til Bodø. 😅 En Fredrikstadspiller som har fått tilbud fra Bodø/ Glimt kanskje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juni #219756 Del Skrevet 8. juni Sola de skrev (36 minutter siden): En Fredrikstadspiller som har fått tilbud fra Bodø/ Glimt kanskje Vet ikke Var liksom litt merkelig 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219757 Del Skrevet 8. juni Privatlandskamp mellom Norge og Danmark i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219758 Del Skrevet 8. juni Jeg skal på kino med mamma i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219759 Del Skrevet 8. juni Skal ut og spise på restaurant med to kolleger, i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219760 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (6 minutter siden): Jeg skal på kino med mamma i kveld. Så koselig, hvilken film skal dere se? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå