Gjest Lurven Skrevet 26. mai #219281 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (1 minutt siden): Southampton leder 1-0 Så for øyeblikket tar jeg ikke feil. Jo du skrev rykket Du skulle skrevet rykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. mai #219282 Del Skrevet 26. mai Jeg bestilte meg nettopp tur til Vancouver i juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219283 Del Skrevet 26. mai Southampton vant 1-0 Så de rykket opp i dag. Så jeg seg ser ikke noe galt i at jeg skrev rykket opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #219284 Del Skrevet 26. mai Nevian skrev (Akkurat nå): Jeg bestilte meg nettopp tur til Vancouver i juli Trudde først at du hadde bestilt en vannscooter 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #219285 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (Akkurat nå): Southampton vant 1-0 Så de rykket opp i dag. Så jeg seg ser ikke noe galt i at jeg skrev rykket opp. Er du provosert nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219286 Del Skrevet 26. mai Cid skrev (2 minutter siden): Er du provosert nå? Nei Hvorfor skulle jeg være provosert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #219287 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (Akkurat nå): Nei Hvorfor skulle jeg være provosert? Tulla bare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #219288 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (6 minutter siden): Southampton vant 1-0 Så de rykket opp i dag. Så jeg seg ser ikke noe galt i at jeg skrev rykket opp. Rykket opp er fortid, men du skrev det før der hadde skjedd. Jeg jobber i språkpolitet vet du🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219289 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (1 minutt siden): Rykket opp er fortid, men du skrev det før der hadde skjedd. Jeg jobber i språkpolitet vet du🧐 Jeg vet det. Men det er riktig nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #219290 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (10 minutter siden): Jeg vet det. Men det er riktig nå. Men du skrev det altså i fortiden. Så du må skrive det på nytt. Jeg er nødt til å være streng her nå altså🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219291 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (14 minutter siden): Men du skrev det altså i fortiden. Så du må skrive det på nytt. Jeg er nødt til å være streng her nå altså🧐 Du må akseptere at jeg er synsk og kan se framtiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #219292 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (8 minutter siden): Du må akseptere at jeg er synsk og kan se framtiden. Er du i slekt med Lili Bendris? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219293 Del Skrevet 26. mai Cid skrev (2 minutter siden): Er du i slekt med Lili Bendris? Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai #219294 Del Skrevet 26. mai SVK skrev (4 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. mai #219295 Del Skrevet 26. mai I 1979 kostet et VG 2,50. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mai #219296 Del Skrevet 26. mai Har ikke lyst på laks til middag idag i det hele tatt. Har skikkelig lyst på kebab. Så selv om laks er godt, smaker middagen idag kjipt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #219297 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden): Du må akseptere at jeg er synsk og kan se framtiden. Hvem vinner i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219298 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (1 time siden): Hvem vinner i morgen Bare fordi jeg er synsk, betyr ikke at jeg må avsløre alt som skjer i framtiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #219299 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (3 minutter siden): Bare fordi jeg er synsk, betyr ikke at jeg må avsløre alt som skjer i framtiden. Det sier alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219300 Del Skrevet 26. mai Nevian skrev (1 time siden): I 1979 kostet et VG 2,50. Det er vel rundt 13kr i 2024. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå