Gjest No1*No1 Skrevet 24. mai #219221 Del Skrevet 24. mai Just now, Boetica said: Jeg vet ikke helt hva «mekaniske tenner» er, må jeg innrømme 😂 type grill, eller 🤪 De var svarte og runde så ut som patroner og hadde sånne lys som imiterte sånne elektroniske baner man har på pc- minnekort og lignende. Sånne man kan innbilde seg i sci fi filmer på cyborgs/ roboter. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 24. mai #219222 Del Skrevet 24. mai No1*No1 skrev (1 minutt siden): De var svarte og runde så ut som patroner og hadde sånne lys som imiterte sånne elektroniske baner man har på pc- minnekort og lignende. Sånne man kan innbilde seg i sci fi filmer på cyborgs/ roboter. Hehe Jeg bøyer meg i støvet for de tennene altså 😂 Morsomt å drømme. Mine mest horrible drøm var at jeg rotet bort spebarnet mitt og det endte med at jeg satte meg på det fordi jeg hadde «forlagt det» under en kleshaug 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. mai #219223 Del Skrevet 24. mai Just now, Boetica said: Jeg bøyer meg i støvet for de tennene altså 😂 Morsomt å drømme. Mine mest horrible drøm var at jeg rotet bort spebarnet mitt og det endte med at jeg satte meg på det fordi jeg hadde «forlagt det» under en kleshaug 🙈 Ja uff det er sånne drømmer/marerittet man får litt vondt i magen av. 😳 Sannsynligvis betyr at man er en person som bekymrer seg om alt mulig på overtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 24. mai #219224 Del Skrevet 24. mai No1*No1 skrev (Akkurat nå): Ja uff det er sånne drømmer/marerittet man får litt vondt i magen av. 😳 Sannsynligvis betyr at man er en person som bekymrer seg om alt mulig på overtid? Sikkert noe sånt. Stemmer på meg ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. mai #219225 Del Skrevet 24. mai 10 minutter siden, Boetica said: Sikkert noe sånt. Stemmer på meg ihvertfall. Nå skal jeg åpne en øl fra mitt kjøleskap for å feire helga. Besøket mitt for tre uker siden kjøpte meg en sixpack. Jeg har 4 igjen, snart blir det 3 🍻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 24. mai #219226 Del Skrevet 24. mai Jeg kjøpte en dinosaur figur da jeg var på et naturhistorisk museum. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mai #219227 Del Skrevet 24. mai Sola de skrev (6 timer siden): Det er kjedelig når det skjer Har hatt flere tv og tvbokser som har blitt ødelagt slik. Kjøpte en slik dings man skulle sette i veggen før man hadde tvkontakten i. Skulle beskytte Både tv og tvboksen gikk i svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mai #219228 Del Skrevet 24. mai Sola de skrev (5 timer siden): Alt på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai #219229 Del Skrevet 24. mai Sønnen til Knut Nærum er en kopi av faren! Så 5 minutt av Nytt på Nytt-quiz før det demret for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #219230 Del Skrevet 24. mai Frøkenfryden skrev (1 time siden): Sønnen til Knut Nærum er en kopi av faren! Så 5 minutt av Nytt på Nytt-quiz før det demret for meg. Tenkte akkurat det samme! 😅 Både lik utseendemessig, og ganske lik stemme også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #219231 Del Skrevet 24. mai Barbaras Rhabarberbar er blitt oversatt til norsk 🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #219232 Del Skrevet 24. mai Frøkenfryden skrev (1 time siden): Sønnen til Knut Nærum er en kopi av faren! Så 5 minutt av Nytt på Nytt-quiz før det demret for meg. Hva heter han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #219233 Del Skrevet 24. mai Titania skrev (2 minutter siden): Barbaras Rhabarberbar er blitt oversatt til norsk 🙈😅 En sang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #219234 Del Skrevet 24. mai Cid skrev (15 minutter siden): En sang? Jepp 😊 Vet ikke hvor den dukket opp først, men jeg oppdaget den da noen hadde laget en dans til den 😅 Ganske så fengende, egentlig 🙈 Aberakadabera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mai #219235 Del Skrevet 24. mai Titania skrev (11 minutter siden): Jepp 😊 Vet ikke hvor den dukket opp først, men jeg oppdaget den da noen hadde laget en dans til den 😅 Ganske så fengende, egentlig 🙈 Aberakadabera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 24. mai #219236 Del Skrevet 24. mai VANLIGVIS FINNER JEG FLEST BLANKE GLASSBITER, MEN I KVELD VAR DE FLESTE GLASSBITENE JEG FANT BRUNE. JEG FANT TRE BRUNE, ÉN BLANK OG ÉN GRØNN GLASSBIT 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #219237 Del Skrevet 24. mai CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): VANLIGVIS FINNER JEG FLEST BLANKE GLASSBITER, MEN I KVELD VAR DE FLESTE GLASSBITENE JEG FANT BRUNE. JEG FANT TRE BRUNE, ÉN BLANK OG ÉN GRØNN GLASSBIT Du skulle hatt en glassbit dagbok på kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mai #219238 Del Skrevet 24. mai CAPS LOCK skrev (21 minutter siden): VANLIGVIS FINNER JEG FLEST BLANKE GLASSBITER, MEN I KVELD VAR DE FLESTE GLASSBITENE JEG FANT BRUNE. JEG FANT TRE BRUNE, ÉN BLANK OG ÉN GRØNN GLASSBIT Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du rydder opp vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mai #219239 Del Skrevet 25. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. mai #219240 Del Skrevet 25. mai Cid skrev (6 timer siden): Hva heter han? Christian tror jeg det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå