Cid Skrevet 20. mai #219161 Del Skrevet 20. mai Titania skrev (2 minutter siden): Nå har jo ps5 kontrolleren mer den «gjør» sammenlignet med pro-kontrolleren blant annet, da. Men likevel, burde kunne gå an å ha litt mer lengre batteritid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #219162 Del Skrevet 20. mai CAPS LOCK skrev (17 minutter siden): I DAG FANT JEG SEKS GLASSBITER; FIRE BLANKE OG TO BRUNE Cassidy Tvillingene synes at det er fint og bra at du rydder opp.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. mai #219163 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (9 minutter siden): Men likevel, burde kunne gå an å ha litt mer lengre batteritid. Jo da, men det er det mange andre ting som burde hatt også 😅 Jeg syns ikke 6-8 timers spilling er så dårlig tid, jeg. Sjelden jeg spiller så mye på en dag også 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #219164 Del Skrevet 20. mai Titania skrev (3 minutter siden): Jo da, men det er det mange andre ting som burde hatt også 😅 Jeg syns ikke 6-8 timers spilling er så dårlig tid, jeg. Sjelden jeg spiller så mye på en dag også 😅 Er dårlig når man blir nødt å lade den etter hver spilling mens med switch så kan jeg runde spill uten å lade 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. mai #219165 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (3 minutter siden): Er dårlig når man blir nødt å lade den etter hver spilling mens med switch så kan jeg runde spill uten å lade 😛 Jeg har alltid en kontroller på lading, så har ikke noe problem med det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #219166 Del Skrevet 20. mai Titania skrev (5 minutter siden): Jeg har alltid en kontroller på lading, så har ikke noe problem med det 😅 Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mai #219167 Del Skrevet 21. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mai #219168 Del Skrevet 21. mai De har begynt å bygge møterom 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. mai #219169 Del Skrevet 21. mai Jeg har fått ny fastlege som virker veldig flink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. mai #219170 Del Skrevet 21. mai On Skandinavia eller Norden hadde blitt et land, så ville København vært den naturlige hovedstaden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mai #219171 Del Skrevet 21. mai Det er veldig rart å høre tekniker snakke en annen dialekt enn den jeg har hørt i 5-6 år 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mai #219172 Del Skrevet 21. mai Har hilst på en bitteliten kattunge idag 🥰 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. mai #219173 Del Skrevet 21. mai Overlevde pinseria. Ser frem til en god sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. mai #219174 Del Skrevet 21. mai Jeg gikk på et kunstmuseum og et naturhistorisk museum i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. mai #219175 Del Skrevet 21. mai Har gått 14388 skritt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. mai #219176 Del Skrevet 21. mai Odhrán Ó Máille skrev (38 minutter siden): Jeg gikk på et kunstmuseum og et naturhistorisk museum i dag. Museum er gøy! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. mai #219177 Del Skrevet 21. mai Freyja Valkyrie skrev (19 minutter siden): Har gått 14388 skritt i dag. Du er kjempeflink! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mai #219178 Del Skrevet 21. mai Leste intervju med en som var 18 år i 1984 og hvor han bestemte seg for å ikke ta utdanning innen IT fordi datamaskiner var en trend som uansett snart var over. Er selvsagt lett å være etterpåklok. Men litt artig å se hva folk har tenkt for 40 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. mai #219179 Del Skrevet 21. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai #219180 Del Skrevet 21. mai Det ble fuglekikking i går ved morgengry 💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå