Titania Skrevet 19. mai #219141 Del Skrevet 19. mai Cid skrev (6 minutter siden): Ble ikke å bestille noe? Hadde jeg ikke hatt råd til uansett 😅 Har spist middag, så ikke noe problem der. Nå blir det knekkebrød, selv om det ikke er noe jeg har lyst på 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #219142 Del Skrevet 20. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God2.Pinsedagmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar_ Skrevet 20. mai #219143 Del Skrevet 20. mai Ble lite søvn i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. mai #219144 Del Skrevet 20. mai Har brettet masse papp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. mai #219145 Del Skrevet 20. mai En kjent kriminalsjef har bursdag i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. mai #219146 Del Skrevet 20. mai "Basse" er død, nå er de borte alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #219147 Del Skrevet 20. mai Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): "Basse" er død, nå er de borte alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #219148 Del Skrevet 20. mai Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden): "Basse" er død, nå er de borte alle sammen Trist og 64 var for tidlig å dø synes jeg husker han pratet om tiden i Olsenbanden filmene på et program for noen år siden, kjekt å høre fra han hvordan det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #219149 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (6 minutter siden): Trist og 64 var for tidlig å dø synes jeg husker han pratet om tiden i Olsenbanden filmene på et program for noen år siden, kjekt å høre fra han hvordan det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 20. mai #219150 Del Skrevet 20. mai Har spist en halv boks med Inspira kirsebæris 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. mai #219151 Del Skrevet 20. mai Jeg syns dette er den beste krones isen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. mai #219152 Del Skrevet 20. mai Men nå skal jeg gjøre som denne reven om ikke så lenge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #219153 Del Skrevet 20. mai Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden): Jeg syns dette er den beste krones isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #219154 Del Skrevet 20. mai Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): Men nå skal jeg gjøre som denne reven om ikke så lenge Cassidy Tvillingene synes at dette er en søt rev.🦊🦊🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mai #219155 Del Skrevet 20. mai Cassidy Tvillingene synes at Diplom Is har den beste Kroneisen vi.👑👑👑👑🍓🍓🍓🍓🍫🍫🍫🍫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. mai #219156 Del Skrevet 20. mai Har visst blitt litt spilling idag, når håndkontrolleren gikk tom for strøm 🙈 Kjekt å ha to 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #219157 Del Skrevet 20. mai Titania skrev (11 minutter siden): Har visst blitt litt spilling idag, når håndkontrolleren gikk tom for strøm 🙈 Kjekt å ha to 😁 Lurer på hvorfor de ikke kan ha så mye batteritid som switch pro kontrollene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 20. mai #219158 Del Skrevet 20. mai I DAG FANT JEG SEKS GLASSBITER; FIRE BLANKE OG TO BRUNE 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #219159 Del Skrevet 20. mai CAPS LOCK skrev (3 minutter siden): I DAG FANT JEG SEKS GLASSBITER; FIRE BLANKE OG TO BRUNE De to siste er sikkert John Brunegot sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. mai #219160 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (21 minutter siden): Lurer på hvorfor de ikke kan ha så mye batteritid som switch pro kontrollene. Nå har jo ps5 kontrolleren mer den «gjør» sammenlignet med pro-kontrolleren blant annet, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå