Millimani Skrevet 19. mai #219121 Del Skrevet 19. mai Jeg er trøtt, sitter i kjole, og skal snart finne potetgull. Var på fest i går, og glemte lørdagsgodtet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai #219122 Del Skrevet 19. mai Millimani skrev (2 minutter siden): Jeg er trøtt, sitter i kjole, og skal snart finne potetgull. Var på fest i går, og glemte lørdagsgodtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219123 Del Skrevet 19. mai Nrk viser «Jesus i Örkelljunga» Merkelige folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219124 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (17 minutter siden): Nrk viser «Jesus i Örkelljunga» Merkelige folk Frem med snacks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219125 Del Skrevet 19. mai Cid skrev (1 minutt siden): Frem med snacks? Sett den før, så zappet videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219126 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (2 minutter siden): Sett den før, så zappet videre Gammel film? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 19. mai #219127 Del Skrevet 19. mai Jeg har 60+ malerier i leiligheten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219128 Del Skrevet 19. mai Cid skrev (1 minutt siden): Gammel film? Dokumentar om noen kristne raringer i byen pappa bor. Kom for et år eller to siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219129 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (1 minutt siden): Dokumentar om noen kristne raringer i byen pappa bor. Kom for et år eller to siden Årets film?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219130 Del Skrevet 19. mai Cid skrev (3 minutter siden): Årets film?:p øh, nei 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mai #219131 Del Skrevet 19. mai Vi skal på fuglekikking 05.00😃🐦💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219132 Del Skrevet 19. mai Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi skal på fuglekikking 05.00😃🐦💙 Kos dere 😁 Da har jeg en plan om å sove 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219133 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (26 minutter siden): øh, nei 😅 Jeg ser nesten aldri filmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219134 Del Skrevet 19. mai Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Vi skal på fuglekikking 05.00😃🐦💙 Så tidlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219135 Del Skrevet 19. mai Cid skrev (12 minutter siden): Jeg ser nesten aldri filmer. Ikke jeg heller. Nå er ikke "Jesus i Örkelljunga" en film sånnsett, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219136 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller. Nå er ikke "Jesus i Örkelljunga" en film sånnsett, da. En dokumentar er vel en film på en måte da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219137 Del Skrevet 19. mai Cid skrev (9 minutter siden): En dokumentar er vel en film på en måte da? Mer en episode av noe, syns jeg. I hvertfall når den er på under timen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 19. mai #219138 Del Skrevet 19. mai Dovregubben» er det største toget jeg har sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219139 Del Skrevet 19. mai Ser på et program om en vulkan på Mount Michael, og er sulten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219140 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (4 minutter siden): Ser på et program om en vulkan på Mount Michael, og er sulten Ble ikke å bestille noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå