MarianneE Skrevet 19. mai #219101 Del Skrevet 19. mai Uinteressant: Jeg har ikke vært her inne på lenge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mai #219102 Del Skrevet 19. mai KnekkeBørre skrev (3 timer siden): Nok internett for i dag.. 😆 Hold deg unna dark web Dette har vi snakket om før gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219103 Del Skrevet 19. mai Lurven skrev (9 minutter siden): 😆 Hold deg unna dark web Dette har vi snakket om før gutten min Kanskje han tenker på å bli stripper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219104 Del Skrevet 19. mai Har på ingen måte lyst til å lage middag idag 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19. mai #219105 Del Skrevet 19. mai Cid skrev (1 time siden): Sant? Mjææ.. Jeg har ikke gått så dypt i materien. Men det er ting som tyder på at det kan være sant. Denne kortvokste mannen har eksistert og het Percy Foster. Hans død ple publisert av flere tabloide nyhetskilder verden rundt. Lurven skrev (1 time siden): 😆 Hold deg unna dark web Dette har vi snakket om før gutten min Jeg bare trykker på noen linker og sim salabim - så er jeg der.. Cid skrev (1 time siden): Kanskje han tenker på å bli stripper. Jeg tenker veldig lite igrunn.. 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19. mai #219106 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (22 minutter siden): Har på ingen måte lyst til å lage middag idag 😶 Lå oss bestille pizza og spise den på plenen da vel..? 🤌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219107 Del Skrevet 19. mai KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Lå oss bestille pizza og spise den på plenen da vel..? 🤌 Gjerne 😁 Din plen, side den er nesten nyklippet? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19. mai #219108 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (Akkurat nå): Gjerne 😁 Din plen, side den er nesten nyklippet? 😁 Funker fint ☺️👍 Full av løvetann igjen, men jeg har hørt at løvetannblader smaker ikke ulikt ruccola - og dermed et ypperlig topping til pizza 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mai #219109 Del Skrevet 19. mai KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Funker fint ☺️👍 Full av løvetann igjen, men jeg har hørt at løvetannblader smaker ikke ulikt ruccola - og dermed et ypperlig topping til pizza 😁 Jeg har ikke smakt løvetann, men er ikke spesielt glad i ruccola 🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19. mai #219110 Del Skrevet 19. mai Titania skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke smakt løvetann, men er ikke spesielt glad i ruccola 🙈😅 Pyttsann. Mer til meg ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. mai #219111 Del Skrevet 19. mai Jeg hørte nettopp naboen ha sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. mai #219112 Del Skrevet 19. mai Odhrán Ó Máille skrev (9 timer siden): Det er bare tre ekte slott i Norge Drammensveien 1, Oscarshall og Rosendal? Eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. mai #219113 Del Skrevet 19. mai Både Picasso og Dali skal visst ha likt å betale med sjekk fordi de som mottok sjekken ville heller beholde autografene deres enn å levere inn sjekken og få pengene sjekken ga krav på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19. mai #219114 Del Skrevet 19. mai SVK skrev (3 minutter siden): Både Picasso og Dali skal visst ha likt å betale med sjekk fordi de som mottok sjekken ville heller beholde autografene deres enn å levere inn sjekken og få pengene sjekken ga krav på. Det var jo helsikes smart 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. mai #219115 Del Skrevet 19. mai Just now, KnekkeBørre said: Det var jo helsikes smart 😁 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mai #219116 Del Skrevet 19. mai Freyja Valkyrie skrev (44 minutter siden): Jeg hørte nettopp naboen ha sex. 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 19. mai #219117 Del Skrevet 19. mai (endret) Boetica skrev (59 minutter siden): Drammensveien 1, Oscarshall og Rosendal? Eller? Slottet, Akershus slott og Rosendal Endret 19. mai av Odhrán Ó Máille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 19. mai #219118 Del Skrevet 19. mai (endret) SVK skrev (3 timer siden): Hvilke slott er det? Og hva er kravene for å være ekte slott? Slottet, Akershus slott og Rosendal Har ikke peiling, Endret 19. mai av Odhrán Ó Máille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. mai #219119 Del Skrevet 19. mai 5 minutter siden, Odhrán Ó Máille said: Slottet, Akershus slott og Rosendal Har ikke peiling, Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #219120 Del Skrevet 19. mai Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Jeg hørte nettopp naboen ha sex. Uff så kleint 😝😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå