Gjest No1*No1 Skrevet 16. mai #218981 Del Skrevet 16. mai Just now, KnekkeBørre said: Plot twist - Jeg regnet med det.. Er jo 16 mai og jeg har hele 4 dager å sober up 😆 det er min eneste sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218982 Del Skrevet 16. mai No1*No1 skrev (1 minutt siden): Er jo 16 mai og jeg har hele 4 dager å sober up 😆 det er min eneste sjanse. Hei, morrapuler! Go for it 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. mai #218983 Del Skrevet 16. mai Jeg fikk to pakker med garn i postkassa idag 🤩 Eller. Den ene var 10 % oppi, den andre lå oppå 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 16. mai #218984 Del Skrevet 16. mai Just now, KnekkeBørre said: Hei, morrapuler! Go for it Vel, blir ikke noe sånt på meg altså. Jeg koser meg bare på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218985 Del Skrevet 16. mai Titania skrev (1 minutt siden): Jeg fikk to pakker med garn i postkassa idag 🤩 Eller. Den ene var 10 % oppi, den andre lå oppå 😂 Statistisk sett så er du jævlig forvirrende nå , Tittibabes. Jeppers. Mitt nye kjælenavn for deg.. Forventer kraftig motgang, bryr meg minimus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai #218986 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (23 minutter siden): Oh shit... Du kom inn på et ornotologiskt tema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218987 Del Skrevet 16. mai 16 dager uten en Tiedemanns Rød 3 i munnviken.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 16. mai #218988 Del Skrevet 16. mai 1 minutt siden, KnekkeBørre said: 16 dager uten en Tiedemanns Rød 3 i munnviken.. Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218989 Del Skrevet 16. mai No1*No1 skrev (2 minutter siden): Veldig bra! Setter stor pris på at du heier på meg.. Men du skulle sett hvor sexy jeg var med en rullings i munnen.. Wow, jeg savner den tiden (2 uker siden).. Vel.. Et sunt, langt og usexy liv er vel skjebnen min nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 16. mai #218990 Del Skrevet 16. mai Secrets of the Neanderthals på Netflix, er en interessant dokumentar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 16. mai #218991 Del Skrevet 16. mai 1 minutt siden, KnekkeBørre said: Setter stor pris på at du heier på meg.. Men du skulle sett hvor sexy jeg var med en rullings i munnen.. Wow, jeg savner den tiden (2 uker siden).. Vel.. Et sunt, langt og usexy liv er vel skjebnen min nå Vel, ikke så sexy med alle konsekvensene fra røyking. Det gir dessverre kortvarig sex - appell. Er det noe sexy erstatning de kan finne opp, som man kan henge fra leppen? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 16. mai #218992 Del Skrevet 16. mai 2 minutter siden, No1*No1 said: Vel, ikke så sexy med alle konsekvensene fra røyking. Det gir dessverre kortvarig sex - appell. Er det noe sexy erstatning de kan finne opp, som man kan henge fra leppen? Forslag? Det må kanskje helst settes fyr på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218993 Del Skrevet 16. mai No1*No1 skrev (1 minutt siden): Vel, ikke så sexy med alle konsekvensene fra røyking. Det gir dessverre kortvarig sex - appell. Er det noe sexy erstatning de kan finne opp, som man kan henge fra leppen? Forslag? Kjærlighet på pinne. Det er en god erstatning for sigaretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. mai #218994 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (21 minutter siden): Statistisk sett så er du jævlig forvirrende nå , Tittibabes. Jeppers. Mitt nye kjælenavn for deg.. Forventer kraftig motgang, bryr meg minimus tar imot kjælenavn med glede - har blitt kalt mye rart igjennom årene 😁 Men det kallenavnet jeg har hatt lengst (og har enda) er Myggen, som i og for seg er litt morsomt, om man skal sammenligne navn og størrelse - for 181 høy og sykelig overvekt er vel ikke det man forbinder med en mygg 🙈 Og pakkeforklaring: har det som oppleves som verdens minste postkasse. Så når 3 + 5 garnnøster skal leveres, ble det ene hjørnet av den minste pakken puttet ned i brevsprekken, resten stakk utenfor eller lå oppå 😅 KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): 16 dager uten en Tiedemanns Rød 3 i munnviken.. Heia, heia! Du er flink 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218995 Del Skrevet 16. mai Odhrán Ó Máille skrev (7 minutter siden): Secrets of the Neanderthals på Netflix, er en interessant dokumentar. Dette er basically dagboka mi.. Velkommen etter, Netflix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. mai #218996 Del Skrevet 16. mai Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): For første gang har jeg kjøpt bukse i lin. Må si for en utrolig behagelig og luftig bukse. 😍 Lin er et deilig stoff. Jeg har en hvit linbukse selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 16. mai #218997 Del Skrevet 16. mai (endret) 4 minutter siden, KnekkeBørre said: Kjærlighet på pinne. Det er en god erstatning for sigaretter. Ikke så bra for tennene ( kanskje litt bad-ass etter dagens målestokk med all det sukkeret da?) 😈 Og så rett på tennene da... Endret 16. mai av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218998 Del Skrevet 16. mai (endret) Titania skrev (5 minutter siden): tar imot kjælenavn med glede - har blitt kalt mye rart igjennom årene 😁 Men det kallenavnet jeg har hatt lengst (og har enda) er Myggen, som i og for seg er litt morsomt, om man skal sammenligne navn og størrelse - for 181 høy og sykelig overvekt er vel ikke det man forbinder med en mygg 🙈 Og pakkeforklaring: har det som oppleves som verdens minste postkasse. Så når 3 + 5 garnnøster skal leveres, ble det ene hjørnet av den minste pakken puttet ned i brevsprekken, resten stakk utenfor eller lå oppå 😅 Heia, heia! Du er flink 😁 Er du 181cm høy??! Milde skrekk! Du er jo en Amazon ❤️❤️❤️ Endret 16. mai av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 16. mai #218999 Del Skrevet 16. mai Jeg ser på episoder av What's My Line? på YouTube, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mai #219000 Del Skrevet 16. mai Jeg har lastet ned en slanke-app 😥🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå