Odhrán Ó Máille Skrevet 16. mai #218941 Del Skrevet 16. mai Når jeg begynner en serie, skal det mye til før jeg kutter den ut, jeg foretrekker og fullføre ting jeg starter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #218942 Del Skrevet 16. mai Odhrán Ó Máille skrev (1 minutt siden): Når jeg begynner en serie, skal det mye til før jeg kutter den ut, jeg foretrekker og fullføre ting jeg starter. Samme, jeg liker serier med noen sesonger da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mai #218943 Del Skrevet 16. mai (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Samme, jeg liker serier med noen sesonger da. Men det må jo være bra. Ser ikke noe poeng i å fullføre for å fullføre. Har «ramlet av lasset» mange ganger jeg ☺️ Endret 16. mai av Boetica 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #218944 Del Skrevet 16. mai Boetica skrev (2 minutter siden): Men det må jo være bra. Ser ikke noe poeng i å fullføre for å fullføre. Har «ramlet av lasset» mange ganger jeg ☺️ Jeg liker å fullføre det jeg starter på ellers har det vært bortkasta tid å i der hele tatt ha sett noe av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218945 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (5 minutter siden): Samme, jeg liker serier med noen sesonger da. Flinke dere er.. jeg havarerte i sesong 1 av ‘manifest’ 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #218946 Del Skrevet 16. mai Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Flinke dere er.. jeg havarerte i sesong 1 av ‘manifest’ 🤪 Lost sin unge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 16. mai #218947 Del Skrevet 16. mai For min del, kan jeg fullføre serier som jeg synes er blitt middelmådig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218948 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (2 minutter siden): Lost sin unge? ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218949 Del Skrevet 16. mai Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Flinke dere er.. jeg havarerte i sesong 1 av ‘manifest’ 🤪 You had me at "fest", but lost me at "mani".. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218950 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): You had me at "fest", but lost me at "mani".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218951 Del Skrevet 16. mai Mann kom med jordbær til dessert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mai #218952 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (8 minutter siden): Jeg liker å fullføre det jeg starter på ellers har det vært bortkasta tid å i der hele tatt ha sett noe av det. Du kaster jo bare bort enda mer tid, da 😅 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #218953 Del Skrevet 16. mai Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): ? Den serien alle skrev om skulle være som Lost… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #218954 Del Skrevet 16. mai Boetica skrev (Akkurat nå): Du kaster jo bare bort enda mer tid, da 😅 Næh, liker å se hvordan ting ender. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218955 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (1 minutt siden): Den serien alle skrev om skulle være som Lost… Ååå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218956 Del Skrevet 16. mai Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Mann kom med jordbær til dessert Mann gjøre storartede handlinger. Mann huske vaniljesaus..? 😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218957 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Mann gjøre storartede handlinger. Mann huske vaniljesaus..? 😶 Vi bruker heller yoghurt😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218958 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Mann gjøre storartede handlinger. Mann huske vaniljesaus..? 😶 Grei fyr! Jeg møtte han i døra i solkjole med champis da, så er ok jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218959 Del Skrevet 16. mai Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi bruker heller yoghurt😌 Men for faen da, menneske.. Møt meg på midten. Vaniljekesam!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218960 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Men for faen da, menneske.. Møt meg på midten. Vaniljekesam!! Jeg hadde ingenting på i dag😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå