Titania Skrevet 14. mai #218821 Del Skrevet 14. mai Det er 17-18 grader ute 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #218822 Del Skrevet 14. mai Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Brant meg på ostepølse lørdag. Brent gane ennå😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #218823 Del Skrevet 14. mai Titania skrev (10 minutter siden): Det er 17-18 grader ute 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #218824 Del Skrevet 14. mai Millimani skrev (1 time siden): Jeg kler bh-er med farge Jeg kler ingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mai #218825 Del Skrevet 14. mai Jeg har drept 4 mygg idag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 14. mai #218826 Del Skrevet 14. mai I dag har jeg funnet tjue glassbiter; tolv blanke, fire brune og fire grønne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #218827 Del Skrevet 14. mai CAPS LOCK skrev (3 minutter siden): I dag har jeg funnet tjue glassbiter; tolv blanke, fire brune og fire grønne Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du rydder opp.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mai #218828 Del Skrevet 14. mai Og der var russen tilbake med bassen sin 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #218829 Del Skrevet 14. mai Titania skrev (4 minutter siden): Og der var russen tilbake med bassen sin 🙃 Håper purken kommer i tide nå da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mai #218830 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (Akkurat nå): Håper purken kommer i tide nå da. De har ikke kapasitet med det første 🙃 Har ringt de. Men om de får tid, får de sikkert bare pålegg om å være stille. Eller gult kort (med mindre de har fått fler før) som en advarsel mot at utstyr kan konfiskeres 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #218831 Del Skrevet 14. mai Titania skrev (3 minutter siden): De har ikke kapasitet med det første 🙃 Har ringt de. Men om de får tid, får de sikkert bare pålegg om å være stille. Eller gult kort (med mindre de har fått fler før) som en advarsel mot at utstyr kan konfiskeres De burde bare konfiskere synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mai #218832 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (1 minutt siden): De burde bare konfiskere synes jeg. Ikke uenig. Men det funker visst ikke sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #218833 Del Skrevet 14. mai Titania skrev (1 minutt siden): Ikke uenig. Men det funker visst ikke sånn Er heldigvis snart 17 mai og da er det over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #218834 Del Skrevet 15. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai #218835 Del Skrevet 15. mai God trøtt morgen herfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. mai #218836 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (10 timer siden): Jeg kler ingen. Du er mann. Jeg har bh-er i fire forskjellige farger. Blå, gul, hvit, beige. Tidligere har jeg hatt sorte, men de er utslitte. Kanskje det blir rød og grønn ved neste kjøp. Kanskje jeg får tak i rosa, lilla, grå, eller brun. Brun bh er ikke så fint, så det vil jeg egentlig ikke ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #218837 Del Skrevet 15. mai Millimani skrev (1 minutt siden): Du er mann. Jeg har bh-er i fire forskjellige farger. Blå, gul, hvit, beige. Tidligere har jeg hatt sorte, men de er utslitte. Kanskje det blir rød og grønn ved neste kjøp. Kanskje jeg får tak i rosa, lilla, grå, eller brun. Brun bh er ikke så fint, så det vil jeg egentlig ikke ha. Trodde det var åpenbart at jeg spøkte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. mai #218838 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (3 minutter siden): Trodde det var åpenbart at jeg spøkte.. Selvfølgelig var det det. Men jeg kan jo fortsette likevel. Det er sant at jeg har bh i fire forskjellige farger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #218839 Del Skrevet 15. mai Jeg skal på Thåström neste år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #218840 Del Skrevet 15. mai Titania skrev (1 minutt siden): Jeg skal på Thåström neste år Er ikke det en musiker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå