KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218701 Del Skrevet 10. mai Cid skrev (Akkurat nå): Jan Kolikk. Bjarte Vader? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #218702 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Bjarte Vader? Fart Lader. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218703 Del Skrevet 10. mai Cid skrev (Akkurat nå): Fart Lader. Varm Solo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #218704 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Varm Solo? Harm Yolo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218705 Del Skrevet 10. mai Prinsesse skikkelig leia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218706 Del Skrevet 10. mai (endret) Endret 10. mai av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. mai #218707 Del Skrevet 10. mai Det er fest borti her, men en haug med karer som synger og skråler. Før en plutselig overdøvet alle de andre. "Øh, gutta... Hva synger vi egentlig?" 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218708 Del Skrevet 10. mai Titania skrev (Akkurat nå): Det er fest borti her, men en haug med karer som synger og skråler. Før en plutselig overdøvet alle de andre. "Øh, gutta... Hva synger vi egentlig?" 😂 Sett dem på høytaler, så skal jeg sannelig fortelle dem i detalj hvordan jeg tilfredstilte deres mor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #218709 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Prinsesse skikkelig leia? Bare hvis du er der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #218710 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Sett dem på høytaler, så skal jeg sannelig fortelle dem i detalj hvordan jeg tilfredstilte deres mor! Rimming? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218711 Del Skrevet 10. mai (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Rimming? Ikke rimming, min venn. Men stimming!! Høy tilfredsstillelse. Mye uffing og rare lyder 🫡 Endret 10. mai av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218712 Del Skrevet 10. mai Morrapulertestikkelkreft!! Spotifyen min har hengt seg opp på dansk populærmusikk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. mai #218713 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (16 minutter siden): Morrapulertestikkelkreft!! Spotifyen min har hengt seg opp på dansk populærmusikk!! Fly on my wings of love, fly baby flyyyyyy Jeg ser i krystallkulen min at du digger Olsen brådders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218714 Del Skrevet 10. mai jukkapalme skrev (15 minutter siden): Fly on my wings of love, fly baby flyyyyyy Jeg ser i krystallkulen min at du digger Olsen brådders Hold din keft!! 😂😂😂 Jeg digger ei dem Olsen twins. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. mai #218715 Del Skrevet 11. mai Jeg bruker 12 min på å strikke den ene veien, og 7 på den andre 🙈 Blir fint, da 🤩 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #218716 Del Skrevet 11. mai Titania skrev (9 minutter siden): Jeg bruker 12 min på å strikke den ene veien, og 7 på den andre 🙈 Blir fint, da 🤩 Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig fin.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. mai #218717 Del Skrevet 11. mai Titania skrev (11 minutter siden): Jeg bruker 12 min på å strikke den ene veien, og 7 på den andre 🙈 Blir fint, da 🤩 2 rette og én vrang - makes the lusekofte too lang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. mai #218718 Del Skrevet 11. mai Titania skrev (12 minutter siden): Jeg bruker 12 min på å strikke den ene veien, og 7 på den andre 🙈 Blir fint, da 🤩 Det blir vakkert. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #218719 Del Skrevet 11. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. mai #218720 Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Aaafyfaen. Det ser ut som det blir en nydelig dag med sol og greier.. Jeg som ikke har fått den nattesøvnen jeg er avhengig av, kommer til å ha en bedriten holdning til denne morgenkvisten 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå