Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #218681 Del Skrevet 9. mai SVK skrev (6 minutter siden): Jeg er glad for at vaskemaskinen er oppfunnet. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #218682 Del Skrevet 9. mai No1*No1 skrev (12 minutter siden): Jeg ble ferdig med mareritt strikkeprosjektet 🥂🥳 Ull genseren ble ferdig akkurat sånn at datteren min kan ha det på til sommeren hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. mai #218683 Del Skrevet 9. mai Det som mest sannsynligvis er setlisten for årets Rammsteinturne er ute - og selv om det nesten er likt som de to siste årene, skulle jeg gjerne vært der igjen 🙈 Tror Asche zu Asche live kan være ganske rått 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. mai #218684 Del Skrevet 9. mai Russen er ute på rulle-runde igjen 🤮 Greit lei den jævla bassen gate opp og gate ned hver natt, og merkelig nok finner ikke politiet de når de har kapasitet til å dra ut og forsøke stoppe levenet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #218685 Del Skrevet 10. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai #218686 Del Skrevet 10. mai No1*No1 skrev (8 timer siden): Jeg ble ferdig med mareritt strikkeprosjektet 🥂🥳 Ull genseren ble ferdig akkurat sånn at datteren min kan ha det på til sommeren hehe. Taiming er overvurdert! Det viktigste er å få prosjektet ferdig. SVK skrev (8 timer siden): Jeg er glad for at vaskemaskinen er oppfunnet. DET er jeg også. ALLE basishjelpemidlene som vi tar som en selvfølge, er fantastiske oppfinnelser som jeg er veldig glad for å ha. Forfedrene skulle ha fått et glimt inn i fremtiden da de ennå levde. De hadde nektet å tro det vi lever midt oppi. ❤️ God fredagsmorgen alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. mai #218687 Del Skrevet 10. mai Lurven skrev (22 timer siden): Skal inntekter begynne å føres som pluss og utgifter som minus nå? Eller er det endringer i kreditt og debet. Du må utdype Jeg utdyper så gjerne… Effekt av endring av regnskapsprinsipp er (for eksempel) skattemessige forskjeller dersom et selskap går fra stort til lite. Dette er i all hovedsak rent teoretisk, men når det skjer - ganske vanskelig for lille meg å finne ut av 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. mai #218688 Del Skrevet 10. mai Ane Rikke skrev (1 time siden): Jeg utdyper så gjerne… Effekt av endring av regnskapsprinsipp er (for eksempel) skattemessige forskjeller dersom et selskap går fra stort til lite. Dette er i all hovedsak rent teoretisk, men når det skjer - ganske vanskelig for lille meg å finne ut av 😅 Jeg skjønner hvetfall ingenting. Jeg prøvde bare å leke smart i mitt forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. mai #218689 Del Skrevet 10. mai Jeg er sulten, men får ikke lunch enn før han som kjøper lunch kommer inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #218690 Del Skrevet 10. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Taiming er overvurdert! Det viktigste er å få prosjektet ferdig. DET er jeg også. ALLE basishjelpemidlene som vi tar som en selvfølge, er fantastiske oppfinnelser som jeg er veldig glad for å ha. Forfedrene skulle ha fått et glimt inn i fremtiden da de ennå levde. De hadde nektet å tro det vi lever midt oppi. ❤️ God fredagsmorgen alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 10. mai #218691 Del Skrevet 10. mai Jeg er 40 år, og har begynte å samle på figurer som dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. mai #218692 Del Skrevet 10. mai Jeg rakk og kjøpe kattemat før Musti stengte, selv om det ikke hadde vært krise å vente til i morgen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. mai #218693 Del Skrevet 10. mai Lurven skrev (10 timer siden): Jeg skjønner hvetfall ingenting. Jeg prøvde bare å leke smart i mitt forrige innlegg Jeg vet 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218694 Del Skrevet 10. mai Ane Rikke skrev (16 minutter siden): Jeg vet 🤣 Utsmartet du @Lurven? Hvordan klarte du det? Forfektet du fakta fra andre steder enn underbuksa?? Hellig avføring! Jeg henger ikke med jeg heller.. 2-0 til deg 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. mai #218695 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Utsmartet du @Lurven? Hvordan klarte du det? Forfektet du fakta fra andre steder enn underbuksa?? Hellig avføring! Jeg henger ikke med jeg heller.. 2-0 til deg 🫡 Tror aldri @Lurven har forfektet seg som verdens smarteste. Og jeg er det i alle fall ikke 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218696 Del Skrevet 10. mai Ane Rikke skrev (3 minutter siden): Tror aldri @Lurven har forfektet seg som verdens smarteste. Og jeg er det i alle fall ikke 🤣 @Lurven har helt riktig aldri påstått at han har et overlegent intellekt. Noe som faktisk taler for at han har det.. Han er skitten gris, men han har aldri feilet i å få meg til å le. Og jeg skryter på meg å ha en eksvisitt smak hva humor angår . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218697 Del Skrevet 10. mai Det er så dumt at du @Ane Rikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #218698 Del Skrevet 10. mai Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden): Jeg er 40 år, og har begynte å samle på figurer som dette Obi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #218699 Del Skrevet 10. mai Cid skrev (Akkurat nå): Obi? Wan kolibri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mai #218700 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Wan kolibri? Jan Kolikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå