Gjest Lurven Skrevet 9. mai #218661 Del Skrevet 9. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Yai! Og jeg skal lage currysuppe og se Grand Prix semi. For en kveld🤠 Heier vi på Israel i kveld 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai #218662 Del Skrevet 9. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Det dickpicket jeg sendte var ikke av min, det må jeg inrømme Nåååh! Menn bare juger, jeg burde lært det nå da! Så lenge på KG😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai #218663 Del Skrevet 9. mai 5 minutter siden, Lurven said: Må man passe inn a, bare vær deg selv og gjør hva du vil Men da blir folk så sure på meg 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai #218664 Del Skrevet 9. mai Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Oh yesss Nynorsk for handjob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai #218665 Del Skrevet 9. mai No1*No1 skrev (1 minutt siden): Men da blir folk så sure på meg 🥺 Det er vel lurt å begrense seg litt noen ganger. Men hva gjør du som folk blir sure for a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai #218666 Del Skrevet 9. mai Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nåååh! Menn bare juger, jeg burde lært det nå da! Så lenge på KG😞 Mannfolk er no dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai #218667 Del Skrevet 9. mai Just now, Lurven said: Det er vel lurt å begrense seg litt noen ganger. Men hva gjør du som folk blir sure for a Er meg selv 😛 ja jeg kan jo spørre deg, hvorfor er du sur på meg Lurven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai #218668 Del Skrevet 9. mai No1*No1 skrev (2 minutter siden): Er meg selv 😛 ja jeg kan jo spørre deg, hvorfor er du sur på meg Lurven? Men hvordan er du deg selv? Er du en sånn som alltid snakker rett fra bukspyttkjertelen feks. Jeg er da ikke sur på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai #218669 Del Skrevet 9. mai KnekkeBørre skrev (23 timer siden): Du ser'e på YouTube, og jeg unngår det hardt i hverdagen.. Jeg pleier å simulere et narkoleptisk anfall når folk snakker om jobben sin 😉 Jeg pleier å simulere narkomani, det fungerer også ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai #218670 Del Skrevet 9. mai 5 minutter siden, Lurven said: Men hvordan er du deg selv? Er du en sånn som alltid snakker rett fra bukspyttkjertelen feks. Jeg er da ikke sur på deg Mener du fra galleblæren? Nei, bare ved behov 😇 Syns egentlig man skal ha lov til det ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai #218671 Del Skrevet 9. mai No1*No1 skrev (Akkurat nå): Mener du fra galleblæren? Nei, bare ved behov 😇 Syns egentlig man skal ha lov til det ved behov. Ja ved behov. Men noen gjør det hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. mai #218672 Del Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ...men jeg skal klare å tenke rød dag resten av denne dagen. Absolutt alt i omgivelsene er stille som i graven. Forbudt å lage lyd og ordne i hagen. Svømmehallen er åpen, i hvert fall her nord (Nei, det ble ikke til at jeg dro, jeg bare sjekket ut). Det blir en annen dag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai #218673 Del Skrevet 9. mai No1*No1 skrev (43 minutter siden): Men da blir folk så sure på meg 🥺 Bare å drite i hva andre blir da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. mai #218674 Del Skrevet 9. mai DD fra en tidlig versjon: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #218675 Del Skrevet 9. mai Peanut skrev (1 time siden): DD fra en tidlig versjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. mai #218676 Del Skrevet 9. mai Jeg har nettopp spist potetgull og drukket te. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #218677 Del Skrevet 9. mai Millimani skrev (2 minutter siden): Jeg har nettopp spist potetgull og drukket te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. mai #218678 Del Skrevet 9. mai Østerrike er ikke dårlig, men det minner meg om musikken mamma hørte på da jeg vokste opp, som jeg har fått litt for mye av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai #218679 Del Skrevet 9. mai (endret) Jeg ble ferdig med mareritt strikkeprosjektet 🥂🥳 Ull genseren ble ferdig akkurat sånn at datteren min kan ha det på til sommeren hehe. Endret 9. mai av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mai #218680 Del Skrevet 9. mai (endret) Jeg er glad for at vaskemaskinen er oppfunnet. Endret 9. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå