Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Herregud, for ei egoistisk hurpe. Egentlig bør dere bare la henne fryse og prøve å ignorere gnålet hennes eller enda bedre, be henne holde kjeft. Er ikke riktig at dere skal svette halvt i hjel bare fordi hun ikke evner å kle på seg. Du får strikke en ullgenser til henne og legge på pulten hennes med grundig bruksanvisning om hvordan hun kler den på seg 🤣 Jeg er også frysepinne samtidig som jeg også tåler varme dårlig og det er slitsomt å jobbe når det er for varmt. 20-22 grader er perfekt for meg. Men vil andre ha det kaldere kler jeg heller på meg mer klær.

Cassidy Tvillingene er helt enige.:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et normalt blodsukker hos de som ikke har diabetes, ligger mellom 4 og 7–8 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg billett til snooker-VM i England neste år 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Herregud, for ei egoistisk hurpe. Egentlig bør dere bare la henne fryse og prøve å ignorere gnålet hennes eller enda bedre, be henne holde kjeft. Er ikke riktig at dere skal svette halvt i hjel bare fordi hun ikke evner å kle på seg. Du får strikke en ullgenser til henne og legge på pulten hennes med grundig bruksanvisning om hvordan hun kler den på seg 🤣 Jeg er også frysepinne samtidig som jeg også tåler varme dårlig og det er slitsomt å jobbe når det er for varmt. 20-22 grader er perfekt for meg. Men vil andre ha det kaldere kler jeg heller på meg mer klær.

Har en tanke om jakke/genser til henne, ja 😛 I fjor sommer sto varmepumpene på 23-24 grader og varming fordi hun frøs... Jeg klarer helt fint å jobbe i 22-24 grader, men så fort det går over 24 blir det for mye. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

Styrelisten er en liste som skal hjelpe bedrifter å finne kvinner som er aktuelle for styreverv .Listen ble laget for å få flere kvinner inn i styrene. Syntes det var en bra målsetning. Men så så jeg en kvinne på Linkedin ble avvist fordi hun ikke hadde styreerfaring og ikke satt i konsernledelsen i de store selskapene.  Men hvordan skal man få flere kvinner og mer mangfold inn i styrene når man allerede må være i styrene for å få komme på denne styrelisten? Og hvordan skal de som ikke har styreverv få komme seg inn i styrer om det er krav til allerede å ha styreverv?

Synes den styrelisten virket mer som en måte å sikre at de som allerede er i eliten fortsetter å være i eliten og de som ikke er i eliten holdes utenfor. 

Dama som fikk avslag hadde for øvrig superbra CV. Hun hadde bare ikke akkurat styreerfaring eller vært konsernleder i de store selskapene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte jeg å strikke på et babyteppe, men i blått:
ringblomstteppe-1024x1024.jpg

Og i morgen skal jeg begynne på en drakt til baby, i samme blåfarge 🥰 (tror faktisk det er samme blåfarge jeg har brukt her, og den skal få de samme knappene 🥰

IMG_8398.thumb.JPG.504d93067165b0c492515a0dfe99712e.JPG

To prosjekter fordi teppet kan strikkes på på farten, eller i lunchen på jobb, mens drakta krever litt mer konsentrasjon. Så når drakta er ferdig blir det bare teppet :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 time siden):

I dag begynte jeg å strikke på et babyteppe, men i blått:
ringblomstteppe-1024x1024.jpg

Og i morgen skal jeg begynne på en drakt til baby, i samme blåfarge 🥰 (tror faktisk det er samme blåfarge jeg har brukt her, og den skal få de samme knappene 🥰

IMG_8398.thumb.JPG.504d93067165b0c492515a0dfe99712e.JPG

To prosjekter fordi teppet kan strikkes på på farten, eller i lunchen på jobb, mens drakta krever litt mer konsentrasjon. Så når drakta er ferdig blir det bare teppet :) 

Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig fine.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg: Hurra for friheten! ...som de fleste tar for gitt, men det er ingen selvfølge. :opplyser: 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden):

8. mai frigjøringsdagen

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:flagg: Hurra for friheten! ...som de fleste tar for gitt, men det er ingen selvfølge. :opplyser: 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ett år er det 80 år siden andre verdenskrig tok slutt i Norge. Jeg har en nabo som har passert 100 år, og han husker krigen godt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NB..imorgen er det rød kalenderdag.. det var dagen jesus gikk opp på en sky og ble løftet opp i himmelen.. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine har en stor hage, ca 1 mål, som faren min mener er lett å bruke gressklipper på. Min mor og Butter har et ekstremt problematisk forhold, det kommer av at min mor kan være utrolig stygg i munnen, og hun har alltid rett og ingen unnskyldning for det hun sier. Får hun det ikke som hun vil så bruker hun hersketeknikker.

I hvert fall så mente faren min at istedenfor at han betaler noen for å slå plenen, som han har gjort før, så kunne vi gjøre det. (Vi «gjør jo ingenting på huset vårt siden det er så lettstelt». Det er mye arbeid for å holde det fint ute).
Butter vil ikke, og pga bjørkepollen så er ikke jeg helt giret heller. Da sa min mor sint at de kunne kutte all kontakt med meg. Siden jeg er enebarn og dog glad i mine foreldre, så blir det jo til at jeg gjør det da, på mandag. 

Jeg  liker virkelig ikke å bli «truet» til å gjøre noe :(

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Peanut skrev (1 minutt siden):

Foreldrene mine har en stor hage, ca 1 mål, som faren min mener er lett å bruke gressklipper på. Min mor og Butter har et ekstremt problematisk forhold, det kommer av at min mor kan være utrolig stygg i munnen, og hun har alltid rett og ingen unnskyldning for det hun sier. Får hun det ikke som hun vil så bruker hun hersketeknikker.

I hvert fall så mente faren min at istedenfor at han betaler noen for å slå plenen, som han har gjort før, så kunne vi gjøre det. (Vi «gjør jo ingenting på huset vårt siden det er så lettstelt». Det er mye arbeid for å holde det fint ute).
Butter vil ikke, og pga bjørkepollen så er ikke jeg helt giret heller. Da sa min mor sint at de kunne kutte all kontakt med meg. Siden jeg er enebarn og dog glad i mine foreldre, så blir det jo til at jeg gjør det da, på mandag. 

Ikke gjør det. Hvis du lar moren din fortsette med slik oppførsel kommer hun aldri til å slutte. Tipper hun egentlig har lyst til å ha kontakt med sitt eneste barn. 

På tide med litt voksenopplæring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (24 minutter siden):

Moren din høres kjip ut 😕 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lurven said:

Ikke gjør det. Hvis du lar moren din fortsette med slik oppførsel kommer hun aldri til å slutte. Tipper hun egentlig har lyst til å ha kontakt med sitt eneste barn. 

På tide med litt voksenopplæring 

Vel, jeg har dessverre sagt jeg skal gjøre det nå da, så det blir det nå på mandag i hvert fall. Hun har vært sånn hele livet mitt. 

7 minutter siden, Cid said:

Moren din høres kjip ut 😕 

Det er bare så ødeleggende. Hun er og en energisuger av rang, så jeg blir ødeglatt om jeg må være der mye. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Peanut skrev (19 minutter siden):

Vel, jeg har dessverre sagt jeg skal gjøre det nå da, så det blir det nå på mandag i hvert fall. Hun har vært sånn hele livet mitt. 

Det er bare så ødeleggende. Hun er og en energisuger av rang, så jeg blir ødeglatt om jeg må være der mye. 

Du forandret mening og kan gjøre det igjen.

Men. .

Neida, forstår at det ikke er så lett å si imot, selv om der er det du burde gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Uff, for en utrolig kjip situasjon. Kan ikke forstå at foreldre velger å sabotere forholdet til barna sine på den måten. Skjønner at du stiller opp på mandag, men da hadde jeg også sagt at det ikke skal gjentas fordi det var en tjeneste du tilbød der og da. Aksepterer de ikke det, ville jeg faktisk tatt avstand. Høres ut som du gjør mer enn nok for dem, allerede.  

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...