Cid Skrevet 26. april #218121 Del Skrevet 26. april Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Har rømt til et hotell. Med boblevin og svinenakke Alene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. april #218122 Del Skrevet 26. april Jeg ser the voice. Splitter pine på stavangersk var litt rart. Men kult at han synger på sin egen dialekt. Og endelig litt rock! Vært altfor mye rolig søtsuppemusikk der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. april #218123 Del Skrevet 26. april Meny hadde ghostburger idag 😁 Jeg som egentlig ikke er spesielt glad i sterk mat 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. april #218124 Del Skrevet 26. april Cid skrev (36 minutter siden): Alene? Nei, med 105 bekjente😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. april #218125 Del Skrevet 26. april 2 minutter siden, Frøkenfryden said: Nei, med 105 bekjente😉 105 fra KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. april #218126 Del Skrevet 26. april No1*No1 skrev (2 minutter siden): 105 fra KG? Nei det orker jeg ikke😂😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #218127 Del Skrevet 26. april Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Nei det orker jeg ikke😂😅 Hadde blitt 105 damertinere da 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. april #218128 Del Skrevet 26. april Fame skrev (2 timer siden): Alle C'ene i Pacific Ocean uttales ulikt Håååi. Det har jeg faktisk aldri tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #218129 Del Skrevet 26. april Fame skrev (3 timer siden): Alle C'ene i Pacific Ocean uttales ulikt Hva mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. april #218130 Del Skrevet 26. april Cid skrev (31 minutter siden): Hva mener du? Pasifikk åvchan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. april #218131 Del Skrevet 26. april Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nei det orker jeg ikke😂😅 Det blir nok litt mye ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #218132 Del Skrevet 26. april Lurven skrev (1 minutt siden): Pasifikk åvchan Jeg er lost, jeg er treig i kveld 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. april #218133 Del Skrevet 26. april Cid skrev (1 minutt siden): Jeg er lost, jeg er treig i kveld 😂 Pacific uttales jo Passifikk - så den første c-en blir S, den andre c-en blir K. Ocean har jo c-en en sh-lyd 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. april #218134 Del Skrevet 26. april Så faren min har klart å få pinkode til banken sperret IGJEN. Dette skjer nå med jevne mellomrom og jeg begynner å bli så innmari oppgitt Noen som vet hva som kan gjøres? Større skrift på pinkode/passord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. april #218135 Del Skrevet 27. april Sett ferdig Estonia dokumentaren. Jeg tror svenske myndigheter vet mye mer enn de vil si, i hvertfall basert på det som kommer frem i dokumentaren 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #218136 Del Skrevet 27. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 27. april #218137 Del Skrevet 27. april 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God lørdag🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. april #218138 Del Skrevet 27. april Laget kaffe på rom. Føna hår. Tatt på leopardskjørt. Nå er det morgentur før hotellfrokost 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #218139 Del Skrevet 27. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Laget kaffe på rom. Føna hår. Tatt på leopardskjørt. Nå er det morgentur før hotellfrokost Da er du et geni 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #218140 Del Skrevet 27. april Åhh...hotellfrokost er svært nær himmelen. Kos deg frøken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå